Ακυρώθηκε η ηλεκτρική Maserati MC20 καθώς ο κόσμος “ψηφίζει” βενζίνη


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το πρώτο «χτύπημα» για τη Maserati ήρθε με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για το 2024, όπου οι πωλήσεις της εταιρίας μειώθηκαν κατά 50% σε σχέση με το 2023. (11.300 παραδόσεις από 26.600).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δεύτερο «χτύπημα» ήρθε όταν οικονομικός διευθυντής του ομίλου Stellantis, Doug Ostermann, επιβεβαίωσε ότι η επένδυση ύψους 1,5 δισ. ευρώ στη Maserati έχει ακυρωθεί.

Το τρίτο «χτύπημα» είναι η επιβεβαίωση πως ακυρώνεται η ηλεκτρική έκδοση της MC20, η πολυαναμενόμενη Folgore.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος της ακύρωσης είναι απλά η έλλειψη ζήτησης, ενώ ένας εκπρόσωπος της Maserati προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση στο Motor1: «Οι έρευνες για την κατηγορία των σούπερ σπορ αυτοκινήτων και ειδικά για τους πελάτες MC20 έχουν δείξει ότι οι ιδιοκτήτες, θέλουν να οδηγούν ισχυρούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως ο V6 της Maserati Nettuno, και δεν είναι ακόμα έτοιμοι να στραφούν σε EV. Η μάρκα παραμένει προσηλωμένη στην ηλεκτρική κινητικότητα, προσφέροντας ήδη ένα μείγμα μοντέλων EV, MHEV και ICE, τα οποία δημιουργήθηκαν για να καλύψουν τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών και της αγοράς. Ως η μόνη πολυτελής μάρκα της Stellantis, η Maserati συνεχίζει να εστιάζει και να επενδύει στην καινοτομία, τις επιδόσεις και την ιταλική δεξιοτεχνία».

Δεν είναι μυστικό ότι οι πωλήσεις της Maserati δεν ήταν πολύ καλές. Η ιταλική μάρκα πούλησε μόλις 11.300 οχήματα συνολικά το 2024. Πρόκειται για πτώση 57% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, πουλώντας λιγότερα μοντέλα και από την πολύ ακριβότερη Ferrari, η οποία σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως. Η Maserati προσφέρει σήμερα ηλεκτρικές εκδόσεις Folgore των Grecale, GranTurismo και GranCabrio.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ



Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει