Ανακοίνωση – κάλεσμα του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Ν. Μαγνησίας

Την Παρασκευή εκδικάζεται η μηνυτήρια αναφορά του Δημάρχου Αλμυρού κατά της Προέδρου και της Γραμματέως του Συλλόγου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες,
Την Παρασκευή 28 Απριλίου 2017 το πρωί, εκδικάζεται στο τριμελές πλημμελειοδικείο Βόλου η μηνυτήρια αναφορά του Δημάρχου Αλμυρού κατά της Προέδρου του συλλόγου μας Θάλειας Στάχτου και της Γραμματέως Ευης Καρυδάκη.

Η μήνυση αυτή έρχεται σε συνέχεια των καθημερινών διώξεων υπαλλήλων, με “περιτύλιγμα” την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου και ξεκάθαρο στόχο την τρομοκρατία τους. Φυσικά, όλα αυτά έχουν αιτία, η οποία δεν είναι άλλη, παρά η δράση του σωματείου για την προάσπιση των δικαιωμάτων των Δημοτικών Υπαλλήλων και του έργου τους προς τους πολίτες.

Στηρίζοντας τον Σύλλογό μας, την Πρόεδρο καθώς και την Γραμματέα του, προκηρύσσουμε ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ από τις 9.00 το πρωί έως και τις 12.00 το μεσημέρι, καλώντας ταυτόχρονα τους συναδέλφους να δώσουν δυναμικό παρών στις 9.00 το πρωί στα Δικαστήρια Βόλου.

Στηρίζουμε το δικαίωμά μας στη δουλειά, τις συνδικαλιστικές ελευθερίες και υψώνουμε τείχος σε εκείνους που προσπαθούν να μας τρομοκρατήσουν.

Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΦΙΜΩΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ!

ΟΜΟΦΩΝΑ
TΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Μπορεί επίσης να σας αρέσει