Ανακοίνωση της Attack Βόλου για την απεργία της 17ης Μαίου

Όλοι/ όλες στην ανεξάρτητη ταξική απεργιακή συγκέντρωση, 17 Μάη, 10 π.μ., Ταχυδρομείο Βόλου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Να κάνουμε τις απεργιακές σαπουνόφουσκες των κοινωνικών ετέρων του κεφαλαίου, ανυποχώρητο, νικηφόρο αγώνα των εργαζομένων!

Στην ιστορική στιγμή που οι αυταπάτες για «το σκίσιμο των μνημονίων» από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχουν προ πολλού καταρρεύσει, η πιο ξεδιάντροπη κυβέρνηση των μνημονιακών χρόνων – η οποία έχει ταχθεί μαζί με όλο το συρφετό των πολιτικών δυνάμεων της συστημικής αντιπολίτευσης στην υπηρεσία του κεφαλαίου – φέρνει προς ψήφιση στη Βουλή τη νέα συμφωνία για τη 2η αξιολόγηση, υπογράφωντας στην ουσία ένα 4ο μνημόνιο εξαθλίωσης της ήδη ρημαγμένης κοινωνικής πλειοψηφίας. Η ζωές του κόσμου της εργασίας, που παράγει τον πλούτο της εργοδοτικής κερδοφορίας, τέθηκαν στην προκρούστια κλίνη των διαπραγματεύσεων. Ε.Ε., Δ.Ν.Τ. και ευρωπαϊκό κεφάλαιο από τη μία – κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και εγχώριο εργοδοτικό κεφάλαιο από την άλλη, ετοιμάζονται να υφαρπάξουν ό,τι απέμεινε από τη λαίλαπα των προηγούμενων επιδρομών τους. Στον ανταγωνισμό για την ανάδειξη του καλύτερου υπηρέτη των επιχειρηματικών συμφερόντων, οι δυνάμεις της συστημικής αντιπολίτευσης (Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙ, ΕΝ. ΚΕΝΤΡΩΩΝ και οι ναζί της Χ.Α.) κομπάζουν για το συμφέρον της κοινωνικής πλειοψηφίας, την ώρα που και στέκονται ανάχωμα στις εργατικές διεκδικήσεις, αλλά και τάσσονται ανοιχτά υπέρ ενός μοντέλου επιχειρηματικής ανάπτυξης, που αναπόφευκτα, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του χάρτη της καπιταλιστικής οικονομίας, σχεδιάζεται σε βάρος των συμφερόντων των εργαζομένων.

Δε θα γίνουμε οι πεινασμένοι επιζώντες της λεηλασίας κεφαλαίου, κυβέρνησης, Ε.Ε. και των στυλοβατών τους!

Το 4ο μνημόνιο, μεταξύ άλλων, φέρνει μείωση επιδομάτων (ανεργίας, τέκνων, φτώχιας, θέρμανσης), κατακρεούργηση συντάξεων έως και 22%, αυξήσεις στις ασφαλιστικές εισφορές, μείωση αφορολόγητου, συρρίκνωση του δημοσίου, ιδιωτικοποιήσεις και ειδικά στο πεδίο της επισφαλούς εργασίας επεκτείνει την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας στα εμπορικά καταστήματα, εντατικοποιώντας στο έπακρο τον εργασιακό μόχθο, εδραιώνει απόλυτα την επισφαλή και ελαστική εργασία, καθολικοποιώντας ελαστικές σχέσεις και εκ περιτροπής εργασία, την ίδια στιγμή που διευκολύνει περεταίρω τις μαζικές απολύσεις.

Μπροστά στη δίνη της νέας ευρωμνημονιακής συμφωνίας, ο κόσμος της εργασίας δεν έχει παρά υψώσει το ανάστημά του στο ύψος των αναγκών και των ονείρων του!
– Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους με πλήρη δικαιώματα. Πλήρης κατάργηση όλων των μορφών ελαστικής εργασίας.
– Μέτρα προστασίας των ανέργων. Επίδομα ανεργίας ίσο με το βασικό μισθό και χωρίς προϋποθέσεις.
– Δραστική μείωση του εργάσιμου χρόνου και μείωση των ορίων ηλικίας με πλήρη συνταξιοδοτικά δικαιώματα. Ταυτόχρονη αύξηση της φορολογίας του κεφαλαίου και άρση όλων των φοροαπαλλακτικών μέτρων και των οικονομικών διευκολύνσεων της εργοδοσίας.
– Να μην περάσει το 4ο μνημόνιο της εξαθλίωσης της κοινωνικής πλειοψηφίας

“Την ώρα που αεροκοπανάνε οι άρχοντες περί δημοκρατικής τάξης,
ανάμεσά μας οι αμίλητοι ζούνε…”
(Β. Μαγιακόφσκι)

Είναι πλέον υποχρέωσή μας, υποχρέωση της κοινωνικής μας τάξης προς τον ίδιο της τον εαυτό, να πάψουμε να είμαστε ανακυκλώσιμη παραραγωγική δύναμη πλούτου. Να πάψουμε να αναπαράγουμε το σύστημα που μας εκμεταλλεύεται, υποχρεώνοντάς μας σε επιβίωση, κάπου ανάμεσα στην επισφάλεια και την ανεργία! Να σπάσουμε την κουλτούρα της αφωνίας, της υποταγής, της απογοήτευσης και της φοβικότητας!

Τέρμα στις συμβολικές – υποκριτικές αντιστάσεις των κοινωνικών ετέρων (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ) της επιχειρηματικής ολιγαρχίας!

Να οργανώσουμε απεργίες που θα απειλούν τη διαταξική σταθερότητα, που θα κερδίζουν το κοινωνικά αναγκαίο εργαζομένων, ανέργων, ντόπιων, μεταναστών και προσφύγων, απέναντι στον μνημονιακό ευρωμονόδρομο!

Όλοι/ όλες στην ανεξάρτητη ταξική απεργιακή συγκέντρωση
17 Μάη, 10 π.μ., Ταχυδρομείο Βόλου

Attack στην ανεργία και την επισφάλεια Βόλου

Μπορεί επίσης να σας αρέσει