Αυτό είναι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό C-HR+. Με αυτονομίες που φτάνουν τα 600χλμ. και ιπποδυνάμεις έως 343 ίππους


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στο πλαίσιο του φετινού event «Kenshiki2025», η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο bZ4X, το νέο Urban Cruiser αλλά και το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό, C-HR+. (Δείτε το αντίστοιχο θέμα πατώντας ΕΔΩ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Νέο Toyota C-HR+

Το best seller της Toyota, αποκτά για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, διατηρώντας την τολμηρή εξωτερική σχεδίαση που το ξεχωρίζει, προσφέροντας παράλληλα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο C-HR+, δεν βασίζεται στο βενζινοκίνητο C-HR. Αντίθετα, διαθέτει την ίδια πλατφόρμα e-TNGA 2.0 με το bZ4X, όντας 160χλστ. μακρύτερο από το βενζινοκίνητο C-HR , φτάνοντας τα 4.520χλστ. και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 110χλστ. (στα 2.750χλστ.).

Αυτές οι μεγαλύτερες διαστάσεις προσφέρουν και μεγαλύτερους χώρους τόσο για τα πόδια των επιβατών όσο και για τον χώρο αποσκευών, ο οποίος μετριέται στα 416λτ. (+28λτ. από την υβριδική έκδοση 1.8, +52λτ. από την υβριδική δίλιτρη έκδοση και +106λτ. από την Plug-in υβριδική έκδοση).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ευκολότερος τρόπος για να ξεχωρίσετε το αμιγώς ηλεκτρικό C-HR+, είναι οι «κρυφές» χειρολαβές των πίσω θυρών που είναι τοποθετημένες ψηλά στις κολόνες C, οι συμβατικές λαβές στις μπροστινές πόρτες αντί για την pop-out διάταξη των υβριδικών εκδόσεων, οι μακρύτερες πίσω πόρτες, τα ανανεωμένα φώτα και οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες.

Η Toyota αναθεώρησε επίσης το εσωτερικό του C-HR+, με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων τοποθετημένο στην κορυφή του ταμπλό. Μια μεγάλη οθόνη αφής 14 ιντσών είναι στάνταρ εξοπλισμός, η οποία ενσωματώνει και το σύστημα κλιματισμού. Στο βενζινοκίνητο C-HR, έχετε ξεχωριστά φυσικά κουμπιά για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας και άλλων σχετικών λειτουργιών. Στο εσωτερικό του C-HR+ εξακολουθούν να υπάρχουν μια χούφτα μπουτόν για γρήγορη πρόσβαση σε ορισμένες βασικές λειτουργίες, μαζί με δύο θέσεις για ασύρματη φόρτιση smartphone. Άλλα καλούδια περιλαμβάνουν χειριστήρια πίσω κλιματισμού, πανοραμική ηλιοροφή και έναν πολύ μικρότερο επιλογέα ταχυτήτων.

Η βασική έκδοση θα διαθέτουν μια μπαταρία 57,7 kWh και έναν μονό ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς και αποδίδει 167 ίππους. Η Toyota λέει ότι αυτό το μοντέλο θα έχει αυτονομία 455χλμ. στον κύκλο WLTP και θα μπορεί να φτάσει τα 100χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα. Ανακοινώθηκε επίσης μια πιο ισχυρή έκδοση FWD με ένα πακέτο μπαταριών 77 kWh, που αποδίδει 224 άλογα και διαθέτει αυτονομία 600χλμ, ενώ ο χρόνος του σπριντ μειώνεται στα 7,4 δευτερόλεπτα.

Στην κορυφή θα βρίσκεται μία τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες με 343 ίππους μπαταρία 77 kWh και χρόνο 0-100χλμ./ώρα στα 5,2 δευτερόλεπτα. Αυτό το μοντέλο έχει αυτονομία 525 χλμ.

Το νέο C-HR+ είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025.



Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει