Γιατί όλοι κράζουν τη Jaguar; Τι συμβαίνει και τα social έχουν πάρει “φωτιά” (Βίντεο)
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Εδώ και περίπου 10 ημέρες, η Jaguar απολαμβάνει όσο δημοσιότητα δεν είχε απολαύσει στα χρονικά. Μία εταιρία με μεγάλη παράδοση, έχει καταφέρει να διχάσει τη κοινή γνώμη και σχολιάζεται πλέον κυρίως αρνητικά. Τι συνέβη όμως;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
- Αρχικά, πριν μερικούς μήνες η Jaguar αποφάσισε να καταργήσει 5 από τα 6 μοντέλα που διαθέτει στην γκάμα της και να… κάνει χώρο για τη νέα «φουρνιά», μόνο αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.
- Στη συνέχεια, παρουσίασε το νέο της logo αλλά και λογότυπο, από το οποίο απουσιάζει η πασίγνωστη φιγούρα του ιαγουάρου, που κοσμούσε για δεκαετίες τα καπό της.
- Ακολούθησε το διαφημιστικό σποτ το οποίο… μπορεί να ήθελε να παρουσιάσει τη νέα ταυτότητα της μάρκας, αλλά μόνο αυτό δεν έκανε. Αρχικά δεν υπάρχει ούτε ένας υπαινιγμός για αυτοκίνητα σε όλη τη διαφήμιση. Στη συνέχεια, οι πρωταγωνιστές αυτής, είναι ξεκάθαρα άτομα που ανήκουν στην woke κουλτούρα με χιλιάδες χρήστες στα social να σπεύδουν να σχολιάσουν «Get woke. Go Broke», θέλοντας να δηλώσουν στην εταιρία πως θα καταστραφεί, μιας και ασχολείται με το woke κίνημα και όχι με τα αυτοκίνητα.
Ακόμα και ο Elon Musk απόρησε με το διαφημιστικό και σχολίασε «Do you sell cars?» (Πουλάτε αυτοκίνητα;) κατακεραυνώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη νέα προσέγγιση της εταιρίας.
Copy nothing. #Jaguar pic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) November 19, 2024
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τώρα μία νέα είδηση έρχεται να προστεθεί στα παραπάνω. Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία συμφώνησε να αγοράσει πίσω 2.760 μοντέλα Jaguar που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ, καθώς αυτά τα μοντέλα μπορεί να πάρουν φωτιά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το πρόβλημα σχετίζεται με τις ανησυχίες για την υπερθέρμανση των μπαταριών και τη δυνητική ανάφλεξη, κάτι που αποτελεί πρόβλημα με την I-Pace εδώ και αρκετά χρόνια. Τον Αύγουστο μάλιστα η εταιρία είχε πει στους ιδιοκτήτες να παρκάρουν έξω και μακριά από κτίρια και ανακοίνωσε ότι μια άλλη ενημέρωση του λογισμικού, θα περιορίσει τη φόρτιση του αυτοκινήτου στο 80 τοις εκατό ως προσωρινή λύση. Τελικά, η μόνιμη λύση ήρθε με την εταιρία να αγοράζει πίσω όλα τα μοντέλα που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.
Εσείς τι πιστεύετε; Υπάρχει αρνητική δημοσιότητα ή όχι;