Διαμ. Θεολόγος για τη μετακίνηση δημοτικών υπαλλήλων με υπηρεσιακά αυτοκίνητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr
Επερώτηση Δημοτικού Συμβούλου: Διαμαντένια Θεολόγου
Βόλος 30-1-2013
Κύριε Πρόεδρε
Σε μια εποχή λιτότητας και περιορισμένων Δημοτικών πόρων είναι λυπηρό ,να υπάρχουν δημοτικοί υπάλληλοι που εργάζονται στο Βόλο και μετακινούνται από και προς την Δημοτική τους Ενότητα με υπηρεσιακά αυτοκίνητα.
Είναι λυπηρό να συμβαίνει αυτό τη τελευταία τριετία , εν γνώσει της υπηρεσίας τεχνικών υπηρεσιών , να γνωρίζει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος και να μην σταματάτε
το νοσηρό φαινόμενο στα μάτια τόσο των Δημοτών , όσο και των υπολοίπων Δημοτικών Υπαλλήλων.
Επερωτάται η Δημοτική αρχή πως επιτρέπει τέτοια φαινόμενα;
Ποιος εγγυάται την ασφάλεια των υπηρεσιακών αυτοκινήτων έξω από τις οικίες των εργαζομένων ;
Με τιμή
Διαμαντένιας Θεολόγος
Δημοτικός Σύμβουλος Βόλου