Εν αναμονή βουλευτής ΠΑΣΟΚ: “Το πιο εξωτικό σεξ το έκανα στην Κούβα”

Το apospasma.gr δημοσιεύει παλιότερη συνέντευξη της Μαίρης Ακριβοπούλου, που θα διαδεχτεί στα έδρανα της Βουλής τον Θωμά Ρομπόπουλο, στην περίπτωση που ο τελευταίος παραιτηθεί. Πρόκειται για μια συνέντευξη που παρουσιάζει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον και… προκαλεί…

To Βιογραφικό της απο το επίσημο Web Site της mary-a.gr:

Υπάρχουν ηθοποιοί που όταν ήταν μικροί δεν τους περνούσε καν από το μυαλό ότι μεγαλώνοντας θα γίνουν καλλιτέχνες. Η Μαίρη Ακριβοπούλου δεν ήταν σε καμία περίπτωση μία από αυτούς. Για την ακρίβεια, όταν ήταν μικρή, δεν περνούσε από το μυαλό της κάτι άλλο.
Πριν κλείσει τα δέκα σκάρωνε ήδη παραστάσεις στις οποίες και έπαιζε, έπαιζε πιάνο, έγραφε και ηχογραφούσε τραγούδια και λάτρευε τα μαθήματα χορού της. Με λίγα λόγια έκανε τα πρώτα αυτοσχέδια καλλιτεχνικά βήματα, ακόμη κι όταν δε κοιτούσε κανείς, για την δική της προσωπική ευχαρίστηση.

Τα επόμενα χρόνια συνέχισε την εξάσκηση δουλεύοντας την κίνησή της (συμμετέχοντας σε ερασιτεχνικές παραστάσεις χορού), βελτιώνοντας τη φωνή της (συμμετέχοντας σε σχολικές συναυλίες και ηχογραφώντας τραγούδια) και ανεβαίνοντας στο σανίδι (σε σχολικές παραστάσεις, πρόζες και μιούζικαλ).

Επειδή όμως καλλιτέχνης χωρίς γενική παιδεία δε νοείται, οι σπουδές και το πτυχίο Νομικής προσέθεσαν στην παρορμητική καλλιτεχνική της φύση την ψύχραιμη ορθή λογική της καθημερινότητας. Μετά τις σπουδές της στο Α.Π.Θ. και χωρίς να χάσει ούτε λεπτό, η Μαίρη στράφηκε και πάλι στην Τέχνη.

Κοντά σε σημαντικούς δασκάλους στη δραματική σχολή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος μεταμορφώθηκε πολλές φορές για τις παραστάσεις της σχολής. Αφού πήρε το πτυχίο (με τον υψηλότερο βαθμό στο έτος της) άφησε με βαριά καρδιά τη Θεσσαλονίκη (και με την υπόσχεση να ξαναγυρίζει συχνά) και ίδρυσε στην Αθήνα μαζί με την Λιάνα Γιαννακού την θεατρική ομάδα 2-0-5. Μετά από μια περίοδο έντονα αυτοσχεδιαστικών και δημιουργικών προβών, η ομάδα παρουσίασε την περφόρμανς Κερένια Κούκλα (βασισμένη στο μυθιστόρημα του Κ. Χρηστομάνου), στο πλαίσιο της Biennale Νέων Καλλιτεχνών το 2003. Την ίδια χρονιά έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην τηλεόραση, συνεργαζόμενη με τη Μιρέλλα Παπαοικονόμου και τον σκηνοθέτη Λάμπης Ζαρουτιάδης στη σειρά Όνειρο Ήταν.

Το 2004 ερμήνευσε στο θεάτρο Κιβωτός την Τζένυ στο έργο του Νιλ Λα Μπιούτ Η Μορφη των Πραγμάτων σε σκηνοθεσία Αλέξη Γεωργούλη. Τον Σεπτέμβριο του 2004, όταν άρχισε να προβάλλεται στη ΝΕΤ ο β’ κύκλος του Σχεδόν Ποτέ (του Νίκου Περάκη και της Κατερίνας Μπέη) η Μαίρη ήταν η Τζοάνα, η εκκεντρική και φιλοσοφημένη νεαρή φωτογράφος.

Την άνοιξη του 2005 επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη για να πρωταγωνιστήσει στην παράσταση Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα του Μπ. Μπρεχτ, έργο ιδανικό για έναν ηθοποιό που έχει ανάγκη να εκφράζεται όχι μόνο με την υποκριτική αλλά με την φωνητική, τον χορό και την κίνηση.

Μεγάλο μέρος του καλοκαιριού του 2005 η Μαίρη το πέρασε στο Γύθειο, ακολουθώντας τις σκηνοθετικές οδηγίες του Μανούσου Μανουσάκη, ο οποίος την επέλεξε για να πρωταγωνιστήσει στα φετινά Κρυφά Μονοπάτια του Αντέννα.

Τα παιδικά όνειρα πραγματοποιήθηκαν λοιπόν, αβίαστα, όταν ήρθε η ώρα τους. Και αν και το κοινό που την παρακολουθεί τώρα αυξήθηκε, η απόλαυση και η συγκίνηση είναι το ίδιο δυνατή με τότε που, χρόνια πριν, λιγοστοί συγγενείς και φίλοι μαζεύονταν ώστε να δουν τι είχε σκαρώσει πάλι η αεικίνητη μικρή Μαρία.

Συνέντευξη της στο MAXIM πριν 3 χρόνια:

Βρε, μπας και μπήκε το καλοκαιράκι και είπες να βγάλεις κανένα ρουχαλάκι;
Σόρι, αλλά εγώ κάνω μπάνιο όλο το χρόνο.

Μονοκίνι;
Είναι πολύ ιδιαίτερες οι στιγμές που φοράω μονοκίνι, όπως τον προηγούμενο Οκτώβριο στην Ελαφόνησο. Ήμασταν δύο άτομα όλα κι όλα στο νησί. Βλέπεις, μου αρέσουν οι extreme αισθήσεις: το πάρα πολύ κρύο και το πάρα πολύ καυτό.

Σε κόβω για μεγάλο αλάνι. Άσε που είμαι σίγουρος ότι δεν είσαι καθόλου ρομαντική.
Καινούρια σχέση, και ο τύπος να μου τηλεφωνεί ανά δέκα λεπτά, να μην έχει τι να πει και να επαναλαμβάνει: «Εσύ, μωρό μου; Πες μου τα νέα σου». Κάθε φορά που χτυπούσε το τηλέφωνο ευχόμουν να μην είναι αυτός.

Πόσο καιρό σου πήρε για να τον σχολάσεις;
Τρεις εβδομάδες. Γενικά, οι άντρες δεν μου κάνουν ρομαντικά πράγματα γιατί με καταλαβαίνουν από την αρχή, όπως εσύ, και φοβούνται. Οπότε κάνουν άλλα, πιο «ψαγμένα».

Μιλάμε πάντα για εσώρουχα, σωστά; Γιατί εγώ αυτό θέλω να καταλάβω.
Μου αρέσουν πάρα πολύ τα εσώρουχα, και μάλιστα διαφορετικού τύπου, οπότε ό,τι και να μου έχουν φέρει το διασκέδασα. Έχω πολύ μεγάλη γκάμα.

Ποιο είναι το «καλό» σου; Αυτό που θα φορέσεις όταν είσαι σίγουρη ότι μέχρι να τελειώσει η νύχτα κάποιος θα το δει;
Δεν είναι ένα και δύο. Και δεν θα φορέσω ποτέ κάτι που έχω ξαναφορέσει με έναν άνθρωπο ο οποίος με ενδιαφέρει. Σε αυτά τα πράγματα πρέπει να αλλάζεις συνέχεια. Τώρα, ας πούμε, έχω κάποια καινούρια, αφόρετα.

Τα οποία και φοράς όταν αξιοποιείς τη χορευτική σου παιδεία χορεύοντας πριβέ για κάποιον άντρα;
Πριβέ όχι, αλλά έπαιξα σε μια παράσταση (Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα των μικροαστών του Μπρεχτ) όπου έκανα και μια στριπτιζού.

Πώς έκανες το σχετικό research;
Αυτό το είχα κάνει πολύ νωρίτερα. Θα σ’ το επιβεβαιώσουν οι φίλοι και οι συμφοιτητές μου από τη Νομική τους οποίους μάζευα πιωμένους από τα μαγαζιά όπου πήγαιναν.

Δεν πιστεύω να πήγαινες στα στριπτιζάδικα, να σου «τριβόταν» η όποια Σβετλάνα και εσύ να την έκρινες με βάση το πόσο καλά χορεύει;
Νομίζω ότι οι κοπέλες στα στριπτιζάδικα είναι καταπληκτικές χορεύτριες. Δεν μπορώ παρά να το κρίνω έτσι. Όταν βλέπεις κάτι τόσο όμορφο, δεν μπορείς να χρησιμοποιείς κλισέ ή να έχεις ηθικούς φραγμούς. Επίσης, έχω να καταγγείλω το εξής: Οι άντρες που χορεύουν σε τέτοια μαγαζιά δεν είναι τόσο ωραίοι όσο οι γυναίκες, και αυτό είναι φασισμός.

Μιλάς και το μυαλό μου τρέχει σε χλιδές. Είσαι κορίτσι των σαλέ;
Ήμουν, όταν βρισκόμου σε πιο φοιτητοκατάσταση.

Πες μου ένα σαλέ, εντός ή εκτός Ελλάδας, όπου έχεις κάνει σεξ.
Εκτός δεν έχω. Εντός θα σου αναφέρω τον Ταξιάρχη, μια περιοχή με έλατα στο νομό Χαλκιδικής.

Δεν μου αρκεί. Έλα να αλλάξουμε κατηγορία: Το πιο εξωτικό μέρος όπου έχεις κάνει σεξ;
Η Koύβα.

Το έκανες με Κουβανή;
Δεν ξέρω αν σε ξενερώνω, αλλά με άντρες πηγαίνω μόνο. Αποκλειστικά.

Οι Γερμανοί γκόμενοι που γνώρισες όταν πήγες στο Βερολίνο είναι τόσο ξενέρωτοι όσο φανταζόμαστε;
Είναι ευθείς. Δεν θα σ’ την πέσουν λέγοντας «Μωρό μου, τι βυζάκια είναι αυτά;». Θα περπατήσουν λίγο δίπλα σου και θα σου πουν πολύ ευγενικά: «Γεια σου, έχω μια βιντεοκασέτα, θέλεις να έρθεις σπίτι να τη δούμε μαζί»; Θα πεις όχι, θα σου ευχηθούν «Καλό μεσημέρι» και θα φύγουν. Μου έχει τύχει ακριβώς αυτό.

Ποια ήταν η τελευταία φορά που ξεκίνησες σχέση με κάποιον που γνώρισες σε μπαρ;
Δεν το έχω κάνει ποτέ αυτό. Εγώ «πέφτω» πάρα πολύ στην οικειότητα. Αυτό είναι το αδύναμο σημείο μου, αλλιώς έχω τρομερές άμυνες.

Στη λογική «Έλα σπίτι να δούμε DVD» και το άλλο πρωί να ξυπνάς μαζί του; Σου έχει τύχει αυτό;
Ναι, και μάλιστα ήταν μια σχέση που κράτησε πολλά χρόνια. Είχαμε δει το Jumanji. Αφού στη συνέχεια έγινε το ανέκδοτό μας. Πάντως, όταν κάποιος σε καλεί να δεις μια τόσο παιδική ταινία, κάπου την ψυλλιάζεσαι. Είναι γνωστό κόλπο η βαρετή ταινία.

Εσύ με τι ταινία τους ρίχνεις; Γιατί δεν σε κόβω να μαγειρεύεις.
Μαγειρεύω, αλλά μου αρέσει και να μου μαγειρεύουν. Όπως κάποτε που γύριζα σπίτι και έβλεπα στο τζάκι τις πατάτες να ψήνονται με το βούτυρο να λιώνει από πάνω. Αυτό το πράγμα με ξετρελαίνει. Για μένα ο έρωτας περνάει από το στομάχι. Είναι πολύ σημαντικό να είναι ο άντρας καλός μάγειρας.

Κλαίνε όταν φεύγεις;
Έχω κλάψει κι εγώ πάρα πολύ. Ίσως να έχω κλάψει περισσότερο απ’ ό,τι έχουν κλάψει οι άλλοι. Tα τελευταία δύο χρόνια όμως εγώ φεύγω. Είμαι σε μια φάση που γεμίζω με άλλα πράγματα. Δεν χρειάζομαι μια σχέση με οποιονδήποτε όρο. Έχω καταλήξει ότι πρέπει ο άλλος να σε χαλαρώνει, όχι να σε αγχώνει. Βασικός κανόνας: Με το που δεχτείς πίεση, πρέπει να κάνεις αποσυμπίεση.

Ποιος ήταν ο πιο «ριγμένος» γκόμενος που είχες;
Δεν μου αρέσουν καθόλου οι καταστάσεις στις οποίες ο άλλος είναι από κάτω. Δεν μου τρέφει τον εγωισμό κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να ανεχτώ κάποιον να παρακαλάει, γιατί ντρέπομαι για λογαριασμό του.

Κάτι τέτοια λες, και τους κάνεις να θέλουν να σε βρίσουν.
Δεν βρίζω. Δεν μαλώνω, και μπορεί να βγάλω τον άλλο από τα ρούχα του επειδή δεν το κάνω αυτό.

Ύστερα από κάτι τέτοια όμως είναι που παίζει καλό σεξ…
Αν έχεις ανάγκη να τα σπάσεις για να κάνεις ωραίο σεξ, άσ’ τα να πάνε! Εγώ δεν το έχω ανάγκη.

Δεν έχεις βγει ποτέ εκτός εαυτού;
Άμα σου πω ότι μαλώναμε για ομάδες, θα με πιστέψεις; Μου έλεγε ότι ο Μποντίρογκα είναι καλύτερος παίκτης από τον Στογιάκοβιτς. Μα είναι ποτέ δυνατόν;

Λύσε μου μια απορία: Οι λεσβίες σε βλέπουν σαν λουκουμάκι;
Όχι, ή μπορεί να μην το καταλαβαίνω. Εδώ δεν μπορώ να ξεχωρίσω τους γκέι από τους στρέιτ – εκτός από περιπτώσεις που φαίνεται πάρα πολύ!

Πέρα από το να νοικιάσει το Jumanji, τι μπορεί να κάνει κάποιος για να σε πλησιάσει;
Δεν μου αρέσουν οι συνταγές. Με έχουν πλησιάσει άνθρωποι με τελείως διαφορετικούς τρόπους. Αρκεί να είναι ο εαυτός τους – και δεν το λέω σαν κλισέ αυτό.

Για ποιο μέρος του σώματός σου σου κάνουν συνήθως κομπλιμέντα;
Για διάφορα, ο καθένας έχει τη λόξα του. Κάποιος μου έλεγε ότι βγάζω μια ελιά πάνω από το χείλος και ότι είναι πολύ σέξι.

Ποια ήταν η τελευταία φορά που έβγαλες –και στη συνέχεια έσβησες– πρόστυχη φωτογραφία σου ή ανάλογου ύφους βιντεάκι;
Δεν τα σβήνω.

Πόσο συχνά σκέφτεσαι το σεξ;
Δεν είναι από τα πράγματα που σκέφτεσαι, είναι από αυτά που κάνεις.

Έχει τύχει να σηκωθείς να φύγεις στη μέση της πράξης;
Ναι, γιατί συνειδητοποίησα ότι ήθελα κάποιον άλλο.

Πότε έκανες το καλύτερο σεξ της ζωής σου;
Πόσο άσχημο μπορεί να είναι;

Μπορεί επίσης να σας αρέσει