Επίσημο: Νέο Audi A6 Avant (station wagon)- Σε βενζίνη αλλά και diesel, με 3 οθόνες και τεράστιους χώρους


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Audi παρουσίασε το ολοκαίνουργιο A6 Avant (δηλαδή το station wagon αμάξωμα) και σε λίγους μήνες θα ακολουθήσει και η σεντάν εκδοχή. Η γερμανική εταιρία έδωσε… ρέστα στο σχεδιασμό του μοντέλου και πέτυχε απίστευτο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25 cd, κάνοντας το νέο μοντέλο, το πιο αεροδυναμικό μοντέλο με θερμικό κινητήρα στην ιστορία της φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στη χαμηλή αντίσταση περιλαμβάνουν ενεργές εισαγωγές στον προφυλακτήρα, έναν ευμεγέθη διαχύτη, μια αεροτομή οροφής και αεροδυναμικά διακοσμητικά στο πίσω τζάμι, το οποίο είναι πλέον πιο κεκλιμένο από πριν. Το νέο A6 Avant είναι  60χλστ. μακρύτερο από τον προκάτοχό του, φτάνοντας τα 4.990χλστ. ενώ έχει και ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από την ενίσχυση της απόδοσης, η επανασχεδιασμένη σιλουέτα του A6 Avant το καθιστά πιο ελκυστικό οπτικά, με σμιλεμένες πίσω γραμμές και επιθετικά LED φώτα, με τεχνολογία ψηφιακού φωτισμού. Η σχεδίαση του μπροστινού μέρους είναι σχεδόν ίδια με του A5 ενώ πατάει σε ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών στη βασική του έκδοση, που φτάνουν μέχρι τις 21 ίντσες. Αξίζει να τονίσουμε πως οι πίσω οβάλ εξατμίσεις είναι κανονικές και όχι… διακοσμητικές!

Το νέο A6 Avant βασίζεται στην αρχιτεκτονική PPC (Premium Platform Combustion), η οποία έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι με το A5. Προσφέρει προαιρετική ρυθμιζόμενη αερανάρτηση, η οποία διαμορφώνει το ύψος του αμαξώματος και την απορρόφηση των κραδασμών. Εκτός από αυτή την τεχνολογία «αιχμής» της ανάρτησης, η πλατφόρμα μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς και σπορ διαφορικό quattro (στις εκδόσεις AWD).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει αυτόματα η οθόνη για το σύστημα infotainment 14,5 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 11,9 ιντσών (προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί και τρίτη οθόνη μπροστά από τον συνοδηγό). Ωστόσο, υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορούμε να δούμε, όπως η επιπλέον ηχομόνωση σε σχέση με το παλιό Α6, η οποία αυξήθηκε κατά 30% χωρίς προσθήκη βάρους. Οι μηχανικοί έκαναν το κάτι παραπάνω για να σφραγίσουν τα παράθυρα και τις πόρτες πιο καλά από πριν, ενώ πρόσθεσαν προαιρετικά ηχομονωτικά τζάμια για τις πίσω πόρτες.

Παράλληλα όλη η οροφή μπορεί να παραγγελθεί ως γυάλινη, το ηχοσύστημα είναι Bang & Olufsen ενώ υπάρχει και αυτόματος τετραζωνικός κλιματισμός.

Το νέο A6 Avant θα προσφέρει επιλογές κινητήρων βενζίνης και ντίζελ. Αυτές περιλαμβάνουν τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 TFSI και τον τετρακύλινδρο ντίζελ 2.0 TDI, οι οποίοι αποδίδουν 204 ίππους, ενώ υπάρχει επίσης ο ισχυρότερος εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI, ο οποίος αποδίδει 367 ίππους.

Όλοι αυτοί οι κινητήρες επωφελούνται από μια ήπια υβριδική ρύθμιση. Πιο συγκεκριμένα το σύστημα MHEV Plus περιλαμβάνει μια μπαταρία 48 βολτ, και έναν ηλεκτροκινητήρα. Στο τέρμα γκάζι, ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να παρέχει επιπλέον 24 άλογα και 230 Nm ροπής, ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί την ενέργεια πέδησης για την επαναφόρτιση της μικρής μπαταρίας. Σύμφωνα με την Audi, αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στο A6 Avant να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διάρκεια ελιγμών χαμηλής ταχύτητας, όπως το παρκάρισμα ή το σύρσιμο στην κίνηση της πόλης.

Οι πρώτες παραδόσεις του Audi A6 Avant έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη Μαΐου, με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από τα 58.000 ευρώ.



Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει