Επιλογή Ευθύνης: Έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους για τον Περιφερειακό
«Αντί να υψώνουν το λάβαρο των διεκδικήσεων, όπως υποσχόταν προεκλογικά η δημοτική πλειοψηφία, έχουν κυριολεκτικά «καταπιεί τη γλώσσα» τους, επί δυόμιση ολόκληρα χρόνια, για όλα τα μεγάλα προβλήματα ανάπτυξης και ποιότητας ζωής της πόλης που υπερβαίνουν τις τυπικές αρμοδιότητες του Δήμου και έχουν καταδικάσει την πόλη σε απομόνωση από όλα τα κέντρα αποφάσεων», καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η παράταξη «ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ-ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ».
«Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το έργο του Περιφερειακού, η συνέχιση του οποίου κινδυνεύει πια να μείνει έξω από το ΕΣΠΑ 2014-2020, με τη δημοτική αρχή να σιωπά, λες και δεν αφορά σε ζωτικά συμφέροντα της πόλης. Και μάλιστα, όπως επεσήμανε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου η επικεφαλής της παράταξής μας, Ν. Οικονόμου, όχι μόνο σιωπά, αλλά με την επιλογή της να δημιουργήσει ουσιαστικά ένα μίνι-περιφερειακό στις δύο όχθες του Κραυσίνδωνα, αντικειμενικά υπονομεύει τη διεκδίκηση του τμήματος του Περιφερειακού «ισόπεδος κόμβος Μπουρμπουλήθρας – ανισόπεδος κόμβος Λαρίσης».
Θα πρέπει επιτέλους να αντιληφθεί η δημοτική αρχή, που αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά πόσο άσχετη είναι με τα μεγάλα θέματα και τις διαχρονικές διεκδικήσεις της πόλης, ότι η διοχέτευση της κυκλοφορίας από τη Λ. Αθηνών στον Περιφερειακό δεν είναι αποδεκτό να γίνει μέσω της Καραμπατζάκη και της Ζάχου, αλλά μέσω του τμήματος του Περιφερειακού από τον κόμβο Μπουρμπουλήθρας μέχρι τον κόμβο Λαρίσης», τονίζεται στην ανακοίνωση της παράταξης.
Και η ανακοίνωση συνεχίζει: «Δυστυχώς το ρολόι έχει σταματήσει τα δυόμιση αυτά χρόνια. Το τελευταία έργα που έγιναν στον Περιφερειακό, είναι η κατασκευή της σήραγγας της Γορίτσας με έξοδο στην παραλιακή οδό Βόλου-Αγριάς, ανακουφίζοντας την πόλη από σημαντικά κυκλοφοριακά προβλήματα και κυρίως από την κίνηση των μεγάλων οχημάτων της ΑΓΕΤ, και η εν εξελίξει πολύπαθη «εργολαβία-σκούπα», την οποία μάλιστα ανακάλυψε τις προάλλες η δημοτική προπαγάνδα, αναζητώντας εναγωνίως επιχειρήματα για τις ακατανόητες και επικίνδυνες κυκλοφοριακές επιλογές της. Τα έργα αυτά προχώρησαν χάρις στη σθεναρή διεκδίκηση της δημοτικής αρχής Σκοτινιώτη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια, με αποτέλεσμα το πρώτο έργο να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ της προηγούμενης προγραμματικής περιόδου, και το δεύτερο από εθνικούς πόρους.
Η αξίωση να κλείσουν τάχιστα οι όποιες εκκρεμότητες και να ενταχθούν στο τρέχον ΕΣΠΑ τα επόμενα τμήματα του Περιφερειακού, και συγκεκριμένα το τμήμα από τον κόμβο Μπουρμπουλήθρας μέχρι τον κόμβο Λαρίσης και η συνολική παράκαμψη της Αγριάς μέχρι τον Βρύχωνα, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την πόλη.
Με το πρώτο έργο, όχι μόνο θα διοχετευτεί η κυκλοφορία από τη Λ.Αθηνών στον Περιφερειακό, για όσους δεν έχουν λόγο να κινηθούν στο κέντρο της πόλης, αλλά και θα λυθούν σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα, βγάζοντας εντελώς εκτός πόλης την κίνηση βαρέων οχημάτων από το λιμάνι προς τη Χαλυβουργία και άλλες κατευθύνσεις, και αντιστρόφως.
Με την παράκαμψη της Αγριάς θα εξυπηρετηθούν σημαντικές ανάγκες της μείζονος πόλης, που αυξάνονται κατακόρυφα τους καλοκαιρινούς μήνες και τις ημέρες εορτών, με αποτέλεσμα να δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο. Επιπλέον, θα αναβαθμιστεί δραστικά η Αγριά, αφού το ΓΠΣ, το οποίο έχει ψηφίσει και η σημερινή δημοτική πλειοψηφία και αποτελεί πλέον νόμο του κράτους, προβλέπει, όταν ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο, τη μετατροπή του παραλιακού μετώπου της Αγριάς (Λ. Δημοκρατίας), από τη διασταύρωση με την οδό Ματσάγγου έως τη διασταύρωση με την οδό Δράκειας, σε πεζόδρομο/οδό ήπιας κυκλοφορίας».
Και η ανακοίνωση καταλήγει: «Μετά και την παρέμβασή μας αυτή, δεν θα εκπλαγούμε αν, στην επόμενη τηλεοπτική του εκπομπή, ο «εκπομπάρχης» αναγγείλει την υποβολή μιας ακόμη μήνυσης για «ξεκάρφωμα». Για μηνύσεις άλλωστε και δικηγόρους, λεφτά υπάρχουν».