Η προβληματική σηματοδότηση στην Αθηνών-Σουνίου και η αδράνεια των αρχών

[ad_1]

O Πλοίαρχος Α Τάξεως Χαράλαμπος Λιβαδάς, κάτοικος Αναβύσσου, με αναλυτική του επιστολή προς την Περιφέρεια Αττικής, εξηγεί τα προβλήματα που δημιουργούνται με την υπάρχουσα σηματοδότηση στη λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου, μεταξύ του Λαγονησίου και της Σαρωνίδας.

Ακολουθεί η επιστολή και σχετικό φωτογραφικό υλικό:

«Αξιότιμοι κύριοι ύστερα από ολιγόλεπτη τηλεφωνική επαφή που είχα με κάποια κυρία αρμόδια του γραφείου σας, (από παράληψή μου, δεν γνωρίζω το όνομά της), αλλά με καθοδήγησε  επακριβώς για τον τρόπο που θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας και μέσω έτσι ώστε δια της παρούσης επιστολής μου, να σας γνωστοποιήσω το θέμα για το οποίο, ίσως,  ως καθ’ ύλη αρμόδιοι, θα μπορούσατε να το διεκπεραιώσετε εσείς, είτε  απ ευθείας από το γραφείο σας, είτε σε συνεργασία με άλλες υπηρεσίας της διεύθυνσης, που ως εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι, ο φάκελος αυτός δεν έφτασε ποτέ στα χέρια σας, ως όφειλε να σας είχε ήδη αποσταλεί εδώ και πολλά χρόνια πριν!  

Ο συγκεκριμένος φάκελος, που πάραυτα εσείς δεν λάβατε ποτέ, αλλά και η συνέντευξη του Περιφερειάρχη κ. Πατούλη, η οποία εμπεριέχεται στην παρούσα επιστολή μου στις πιο κάτω σελίδες και αφορά την ευρωπαϊκού επιπέδου κατασκευή της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου και συγκεκριμένα το διάστημα μεταξύ του φαναριού  του Λαγονησίου και του Φαναριού της εισόδου του ξενοδοχείου μέχρι και τον κόμβο της Σαρωνίδας όπου κατοικώ εγώ! Όμως, η κατά τα άλλα σπουδαία αυτή διαδρομή με ευρωπαϊκές προδιαγραφές,  έχει μία ατέλεια, η οποία δεν κοστίζει χρήματα προκειμένου να διορθωθεί, αλλά στον αντίποδα αποτελεί παγίδα στημένη από την τροχαία Κερατέας, η οποία υπό τον διοικητή της κ. Δημητρίου Κυριάκο, χρησιμοποιούν τις πινακίδες αυτές (Ρ-32) με μέγιστη ταχύτητα  (60) χλμ/ώρα, οι οποίες έχουν καταργηθεί βάσει του (νόμου αναπροσαρμογής 3542/02.03.2007 ΦΕΚ 50α) και οι παραβάτες υποχρεούνται σε πρόστιμο 175 ευρώ και παρακράτηση της άδειας οδήγησης για δύο μήνες,  εν καιρώ πανδημίας, με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεδομένου ότι στους δρόμους αυτούς, θα μπορούσαν σε ώρα ανάγκης να προσγειωθούν και να απογειωθούν αεροσκάφη , χωρίς αυτό βέβαια να προϋποθέτει ότι και τα περαστικά αυτοκίνητα θα πρέπει να τρέχουν με ιλιγγιώδης ταχύτητες!

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο απευθύνομαι σ’ εσάς κι εσείς με την σειρά σας στο συμβούλιο που θα αποφασίσει ποια θα πρέπει να είναι η νόμιμη ταχύτητα για την συγκεκριμένη περιοχή! Σας παρακαλώ διαβάστε την επιστολή μου, υπάρχουν φωτογραφίες του επίδικου σημείου, αξίζει να την διαβάσετε δεν είναι γραμμένη εκ του προχείρου, δεδομένου ότι, έχω επισυνάψει όλα αυτά τα αναγκαία στοιχεία προκειμένου να εδραιώσω την παρούσα επιστολή μου! Και αν χρειαστείτε κι άλλες φωτογραφίες σχετικές με το θέμα αυτό, μπορώ να σας τις αποστείλω!

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Στις 21-09-2020 και ώρα 10:05, ενώ κατευθυνόμουν από Λαγονήσι Αττικής προς την Σαρωνίδα όπου κατοικώ και συγκεκριμένα στο 40ο  χιλιόμετρο της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, μεταξύ του φαναριού του Λαγονησίου και της εισόδου του ξενοδοχείου ’’ , δέχτηκα σήμα οπτικό δια χειρός από τον τροχονόμο να σταματήσω. Με το που είδα τον τροχονόμο ενστικτωδώς κοίταξα το κοντέρ ταχύτητας του αυτοκινήτου μου και με έκπληξη είδα ότι έγραφε 104 χιλ./ώρα. Έχει εξαιρετική σημασία ότι, μέσα σε 10 λεπτά της ώρας είχαν σταματήσει τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα. Μου ζήτησαν τις άδειες οδήγησης και αυτοκινήτου και μου είπαν ότι, το πρόστιμο ήταν 175 ευρώ και αφαίρεση άδειας οδήγησης για δύο μήνες!<>

 

Στο σημείο αυτό πλησίασα (2-3) από αυτούς που στέκονταν δίπλα μου με την ίδια κατηγορία και τους ρώτησα το εξής: «Εσάς με πόσα χλμ./ώρα σας σταμάτησαν και μου απάντησαν ότι, ο μεν πρώτος με πιστοποιημένα από τον μετρητή του τροχονόμου με 108 και  ο  δεύτερος με 109  χλμ/ώρα. Κατά  την  άποψή μου,  θα  ήταν  λιγότερα,  ως  εκ λάθους του ταχύμετρου  μέτρησης του τροχονόμου. όπως ακριβώς συνέβη και με την δική μου ταχύτητα η οποία ήταν 104 χλμ/ώρα, αντί για 121 χλμ/ώρα που ισχυρίζεται ο τροχονόμος, όμως αυτό που έχει σημασία είναι ότι, τόσον οι οδηγοί αυτοί με τα 108 και 109 χλμ/ώρα, όσο και εγώ,  τιμωρηθήκαμε με τις ίδιες ακριβώς ποινές ήτοι, 175 ευρώ και αφαίρεση άδειας οδήγησης για δύο μήνες, ως εκ τούτου, οι τροχονόμοι κρίνονται, αν δικαίως, ή, αδίκως αφαίρεσαν τις άδειες οδήγησης με στοιχείο παράβασης εκ μέρους τους, την μικρότερη ταχύτητα που διαπίστωσαν οι τροχονόμοι και αυτή είναι 108 χλμ/ώρα, εν καιρώ πανδημίας και καραντίνας, με ότι αυτό συνεπάγεται!

 

 Ο δρόμος στον οποίο μας σταμάτησαν είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών σε δύο επίπεδα ανά κατεύθυνση, όπερ σημαίνει ότι, στην δεξιά λωρίδα μπορούν να κινούνται τα αυτοκίνητα με μειωμένες ταχύτητες 80-90 χλμ./ώρα και στην αριστερή λωρίδα να κινούνται αυτοί οι οποίοι προσπερνούν αυτούς της δεξιάς λωρίδας, με κάποια ταχύτητα γύρω στα 100 με 120 χλμ/ώρα προκειμένου να προσπεράσουν αυτούς της δεξιάς λωρίδας,

Η ανωτέρω πινακίδα του Δήμου Σαρωνικού . (Φωτό. 1) λέει πολλά από μόνη της! Όπως, ότι, δεν λέει μην προσπερνάτε, αντίθετα λέει, ‘’ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ  ΑΠΟ  ΑΡΙΣΤΕΡΑ’’, τελικά τι εννοεί; Ποιον προσπερνάμε από αριστερά, αυτόν που πάει (40)χλμ/ώρα, αφού το όριο είναι (60), ή, αυτόν που πάει (80 – 90) χλμ/ώρα! Όχι κύριοι, σε αυτούς τους δρόμους επαναλαμβάνω ότι, σε περίπτωση ανάγκης εύκολα μπορούν να προσγειωθούν και να απογειωθούν αεροσκάφη ‘’BOING 747”, δεδομένου ότι οι δρόμοι αυτοί εκτός του ότι, από την κατασκευή τους διαθέτουν μεγάλο εύρος και μήκος σε ευθεία γραμμή, επιπρόσθετα είναι συνήθως έρημοι από αυτοκίνητα δεδομένου ότι, οι κατοικίες στο Λαγονήσι και την Σαρωνίδα το 70% από αυτές είναι εξοχικές κατοικίες. Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι, οι τροχονόμοι εκ πείρας γνωρίζουν ποια είναι τα σημεία που μπορούν να έχουν αποτέλεσμα σε παραβάσεις και θεωρούν αυτά τα σημεία ως πρόσφορα για την  επιτυχή γι’ αυτούς έκβαση της βάρδιάς τους, με πλούσιο θήραμα, δεδομένου ότι, το όριο των 60/χλμ/ώρα καθιστά άπαντες τους οδηγούς παραβάτες! Δηλαδή χαρατσώνουν τους περαστικούς οδηγούς για υπερβολική ταχύτητα με μέγιστο όριο τα (60)χλμ/ώρα, με πινακίδες οι οποίες έχουν καταργηθεί βάσει του νόμου, (αναπροσαρμογή Ν. 3542/02.03.2007  ΦΕΚ 50α). Δηλαδή παίζουν πόκερ με τους ανυποψίαστους πολίτες με σημαδεμένη τράπουλα, όπως εν προκειμένω είναι οι καταργημένες πινακίδες με κωδική ονομασία  (Ρ-32) των 60 χλμ/ώρα!

Οι δύο αυτοί τροχονόμοι, ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία  κατ εντολή του Διοικητή τους κ. Δημητρίου Κυριάκου και ως εκ τούτου για μένα προσωπικά έπαψε να έχει ουσία η συμπεριφορά των τροχονόμων και τα πρόστιμα, καθώς και η αφαίρεση των αδειών οδήγησης, δεδομένου ότι, αυτό τους είπαν να πράξουν και αυτό έπραξαν και αυτός, τον οποίο θεώρησα υπεύθυνο για τα όσα συνέβησαν,  ήταν πλέον ο διοικητής της τροχαίας στην Κερατέα κ. Δημητρίου Κυριάκος και ως εκ τούτου έπρεπε το συντομότερο δυνατόν να επισκεφθώ τον Διοικητή της τροχαίας στο γραφείο του στην Κερατέα. Όπερ και έπραξα

ΑΝΤΙΚΡΙΣΤΑ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ  ΚΙ ΕΓΩ.  

Αμέσως με την είσοδό μου στο γραφείο του, είδα τον διοικητή της τροχαίας να κάθεται νωχελικά στην πολυθρόνα  πίσω από το γραφείο του και με ύφος αδιάφορο και  προδιατεθειμένος αρνητικά εναντίον μου, διότι του χάλασα το πρωινό ραχάτι, με ρώτησε ποιος είμαι και τι θέλω; Του απάντησα ότι είμαι ένας από τους πολλούς πολίτες που του αφαιρέθηκε η άδεια οδήγησης για δύο μήνες για υπερβολική ταχύτητα στο 40ο χλμ της Λεωφόρου. Αθηνών – Σουνίου και επειδή αμφισβητώ την νομιμότητα της ενέργειας αυτής των δύο τροχονόμων οι οποίοι ενεργούσαν κατ εντολή σας, πριν προχωρήσω σε πιο σκληρές ενέργειες θα ήθελα ορισμένες απαντήσεις από εσάς τον ίδιο, προκειμένου να αποφύγω κάποια τυχούσα  παρεξήγηση των πραγματικών περιστατικών!  

Ο Διοικητής κ. Δημητρίου έχασε το αδιάφορο ύφος του και ενοχλημένος μου είπε με ερωτηματικό με απειλείτε; Και του απάντησα ότι, όχι δεν σας απειλώ, σας ερωτώ προκειμένου να διασταυρώσω αν έχετε δίκιο εσείς, ή, αν έχω δίκιο εγώ ότι, η σημερινή ενέργεια των δύο τροχονόμων δεν ήταν σύννομη, και αυτό είναι συνταγματικό μου δικαίωμα και δεν πρέπει να σας εκπλήσσει! 

Σε κάποια στιγμή  και ενώ ο κ. Διοικητής έχει χάσει την ψυχραιμία του, τον ρώτησα «Ποιος είναι υπεύθυνος για τις πινακίδες ορίου ταχύτητας των (60 χλμ /ώρα)» και εκείνη την στιγμή ο Διοικητής κ. Δημητρίου φώναξε κάποιο όνομα δυνατά και μπήκε στο γραφείο κάποιος κατώτερος αξιωματικός πιθανόν (Αρχιφύλακας, ή, ανθυπασπιστής του οποίου το όνομα δεν θυμάμαι), αλλά ως εκ του αποτελέσματος, μπήκε στο γραφείο του διοικητή προκειμένου να τον συνδράμει, και αποτεινόμενος σ’ εμένα με ύφος υποτιμητικό, αφού πρώτα ο λοχίας υπαξιωματικός με ύφος στρατηγού, με διέταξε με στόμφο να διορθώσω την μάσκα μου και μου απάντησε ότι, το θέμα των πινακίδων αφορά την περιφέρεια.

Στην συνέχεια η ερώτησή μου ήταν, ποιας χρονολογίας είναι φτιαγμένες αυτές οι πινακίδες και ο διοικητής απάντησε ότι δεν γνωρίζει! Είπα στον διοικητή ότι, τα ερωτηματικά μου δεν λύθηκαν και ότι αύριο που θα πραγματοποιήσω την έρευνά μου θα  απαντήσω μέσω e-mail και αναχώρησα από το γραφείο του..

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΩΝ 60 ΧΛΜ/ΏΡΑ ΣΤΟ 40 ΧΛΜ  ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΑΘΗΝΩΝ-ΣΟΥΝΙΟΥ.

Παρουσιάζω την πρώτη εξαιρετικού ενδιαφέροντος πινακίδα ορίου ταχύτητας, η οποία είναι ξεθωριασμένη από την πολυκαιρία, και αναγράφει με αχνά γράμματα τον αριθμό (60) χλμ/ώρα. Αμέσως πιο κάτω παραθέτω φωτογραφικά την  ίδια πινακίδα με την όπισθεν όψη της, η οποία   ως εκ του αποτελέσματος αποτελεί  το κλειδί του γρίφου των πινακίδων!  Παρακαλώ ανοίξτε τις φωτογραφία (2).

Οι ανωτέρω φωτογραφίες  παρουσιάζουν την εμπρόσθια και την όπισθεν όψη της ίδιας πινακίδας (Ρ- 32), δεδομένου ότι,  οι δύο αυτές πινακίδες με κωδικό όνομα (Ρ-32) και με μέγιστο  όριο ταχύτητας (60) χλμ/ώρα, είναι ξεθωριασμένες στο έμπροσθεν μέρος φθαρμένες από τον χρόνο και αναφέρουν ταχύτητα  των (60) χλμ/ώρα και στην όπισθεν όψη, βεβαιώνεται από τον κατασκευαστή, ότι τοποθετήθηκε  το 2003, όπερ σημαίνει ότι, αντικατέστησε μία άλλη πινακίδα, ίδια με αυτήν των (60 χλμ/ώρα) η οποία είχε παραμείνει άλλα 17 χρόνια πίσω, ή, και περισσότερα, ήτοι 17 Χ 3 = 51 συνολικά  ολόκληρα χρόνια από το 2003,  από την σχέση, 2003 -51 = 1952  όπου στην συγκεκριμένη περιοχή υπήρχε μόνον μια λωρίδα κίνησης αυτοκινήτων ανά κατεύθυνση και χωρίς τις υπόλοιπες προδιαγραφές, όπως υπόγειες διαβάσεις, παράδρομοι, παρκινγκ ανάγκης κατά διαστήματα κ.λ.π!  

Το περίεργο είναι ότι υπάρχουν σήμερα τοποθετημένες φρεσκοβαμμένες νέες πινακίδες, αντίστοιχες των ανωτέρω δύο παλαιών πινακίδων και πάλι των 60 χλμ./ώρα, οι οποίες όμως δεν αναφέρουν ημερομηνία στην όπισθεν όψη τους, όπως αναφέρει η προηγούμενη φθαρμένη πινακίδα, είναι άραγε ένα τυχαίο γεγονός αυτό;  Δεν νομίζω!  Και αμέσως πιο κάτω παραθέτω την εμπρόσθια και όπισθεν όψη της φρεσκοβαμμένης πινακίδας (3&4) η οποία δεν αναφέρει ημερομηνία τοποθέτησής της, αλλά αναφέρει τον κατασκευαστή και τα τηλέφωνά του! Φωτό.(3).

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, αν και οι φρεσκοβαμμένες πινακίδες των (60) χλμ/ώρα είναι πρόσφατες μεν, αλλά δεν συμφωνούν με την τελευταία μέχρι σήμερα αναπροσαρμογή του (ν. 3542/02.03.2007 ΦΕΚ 50α) όπως αυτός εμφανίζεται αμέσως πιο κάτω  Φωτό. (4).

Επιπρόσθετα υπάρχει ρεπορτάζ με συνέντευξη του Περιφερειάρχη κ. Πατούλη βάσει της οποίας προκύπτει ότι, η συγκεκριμένη υπηρεσία με τίτλο ‘’ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΩΝ  ΥΠΟΔΟΜΩΝ’’ στην οποία υπάγεται η λεωφόρος Αθηνών – Σουνίου, εδώ και χρόνια υπολειτουργεί  και τελεί υπό διάλυση, η, σύμφωνα με τον κ. Πατούλη αδυνατούσε να προωθήσει τις διεργασίες που θα όφειλαν να είχαν γίνει, όσον αφορά την εφαρμογή του ανωτέρω νόμου (ν. 3542/02.03.2007 ΦΕΚ 50α) και πιο συγκεκριμένα να διευθετήσει την περίπτωση των 10 περίπου πινακίδων (Ρ – 32) των (60)χλμ/ώρα στο επίδικο σημείο, ήτοι μεταξύ του φαναριού του Λαγονησίου και του φαναριού του ξενοδοχείου ‘’Grand resort’’ και γενικότερα μέχρι το φανάρι της Σαρωνίδας και ιδιαίτερα σε ένα δρόμο ο οποίος έχει ήδη ολοκληρωθεί από πλευράς κατασκευής και υποδομών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το μόνο που του έλειπε ήταν οι σωστές πινακίδες!

Το παράξενο της ιστορίας αυτής είναι ότι, οποιαδήποτε υπηρεσία κι αν ήταν υπεύθυνη για την Λεωφόρο Αθηνών – Σουνίου και ειδικότερα για το επίδικο σημείο, προκύπτει πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας και μακράν πολιτικών σκοπιμοτήτων ότι, έχει γίνει μια εξαιρετική δουλειά, όσον αφορά το αποτέλεσμα των υποδομών των συγκεκριμένων  διαστημάτων της λεωφόρου, δεδομένου  ότι,  ως πλοίαρχος που είμαι και έχω γυρίσει σχεδόν ολόκληρο τον κόσμο, σας διαβεβαιώνω ότι,  η υποδομή των δρόμων αυτών αποτελεί στολίδι για την Ανατ. Αττική και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από λεωφόρους των ευρωπαϊκών πόλεων. Και εδώ εγείρεται το ερωτηματικό, που θυμίζει την παροιμία, «καλά φάγανε τον γάιδαρο κι αφήσανε το σαμάρι»;

 Εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι, όταν μια δημόσια υπηρεσία για διάφορους λόγους αδυνατεί να φέρει εις πέρας μια επιβεβλημένη πράξη, αυτό δεν σημαίνει ότι, δεν θα πρέπει να υπάρχει, κάποια άλλη υπηρεσία η οποία να ελέγχει τις ενέργειες της προηγούμενης υπηρεσίας, έτσι ώστε εις περίπτωση που διέφυγε της προσοχής της καθ’ ύλη αρμόδιας υπηρεσίας η εφαρμογή μιας τελικής πράξης για την τελική ολοκλήρωση του έργου της υποδομής του συγκεκριμένου επίδικου σημείου, να υπάρχει μία άλλη σχετική με το θέμα αυτό υπηρεσία, όπως εν προκειμένω η τροχαία Ανατ. Αττικής εκπροσωπούμενη  από το τμήμα τροχαίας της Ανατ. Αττικής υπό τον διοικητή της τροχαίας Κερατέας κ. Δημητρίου Κυριάκο, ο οποίος εν γνώσει του ότι οι πινακίδες αυτές με κωδικό αριθμό (Ρ-32) με όριο ταχύτητας (60) χλμ/ώρα, έχουν καταργηθεί από τον τελευταίο ισχύοντα νόμο (ν. 3542/02.03.2007 ΦΕΚ 50α), δεδομένου ότι, δεν νοείται από ένα διοικητή της τροχαίας να έχει άγνοια νόμου, αφού αυτό, δεν συγχωρείται ούτε για τους πολίτες! Πάραυτα ο διοικητής κ. Δημητρίου Κυριάκος  παριστάνει τον Κινέζο, ότι δήθεν δεν καταλαβαίνει και σαφώς κατά τον διοικητή κ. Δημητρίου Κυριάκο, ουδέν πρόβλημα γι αυτόν, αφού τις πινακίδες δεν τις έβαλε αυτός ο ίδιος όπως ισχυρίστηκε,  αλλά μια υπηρεσία η οποία εν γνώσει του υπολειτουργεί και ως εκ τούτου παριστάνοντας τον «Κινέζο» έχει τρελάνει τον κόσμο στα πρόστιμα και την αφαίρεση της άδειας οδήγησης σε τουλάχιστον την τελευταία τετραετία της θητείας του στο τμήμα αυτό. (Αυτό προκύπτει από το βιογραφικό του) σε 15.000 ανυποψίαστους πολίτες! 

Από πού προκύπτει ότι, ο διοικητής της τροχαίας Κερατέας τελεί εν γνώσει της πραγματικότητας και πάραυτα καταχρώμενος της εξουσίας την οποία του εμπιστεύτηκε το Σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους, αγνοεί την πλέον πρόσφατη νομοθεσία του ΚΟΚ (ν. 3542/02.03.2007 ΦΕΚ 50α);  Δεδομένου ότι, όταν δεν δικαιολογείται άγνοια νόμου από τον πολίτη, κατά μείζονα λόγο δεν δικαιολογείται άγνοια νόμου από τον διοικητή της τροχαίας, καθ όσον και ίδιος χρησιμοποιεί τις πινακίδες αυτές, τις οποίες παραβιάζει και ό ίδιος καθημερινά αφού είναι κάτοικος Σαρωνίδας χωρίς όμως συνέπειες για τον εαυτόν του, στον αντίποδα όμως, τιμωρεί  εν γνώσει του αδίκως τους ανυποψίαστους πολίτες, οι οποίοι επισκέπτονται τους περίφημους αυτούς δρόμους, προκειμένου να ξεσκάσουν από τον θόρυβο και την πανδημία που υπάρχει σε μεγαλύτερο βαθμό στις πόλεις της Αθήνας και του Πειραιά, λαμβάνοντας υπόψη ότι, ο κ. Δημητρίου Κυριάκος δεν μπήκε στον κόπο να σκεφθεί ούτε ότι, οι ενέργειές του αυτές εκτός από παράνομες και καταχρηστικές, είναι και εγκληματικές!

Δεν νοείται το γεγονός ότι, εν καιρώ Πανδημίας και Καραντίνας ο διοικητής της τροχαίας κ. Δημητρίου να αφαιρεί τις άδειες οδήγησης για δύο ολόκληρους μήνες από τους πολίτες με καταργημένες πινακίδες (Ρ-32) των 60 χλμ/ώρα, η ενέργειά του αυτή ισοδυναμεί με ένα από τα πιο μελανά χρώματα της βίας που λέγεται κατάχρησης εξουσίας και παράβαση καθήκοντος, εν καιρώ καραντίνας και πανδημίας, δεδομένου ότι, εν πάση περιπτώσει, θα μπορούσε να αρκεστεί στο πρόστιμο των 40, ή και των 100 ευρώ, κι όμως παρακρατούσε και τις άδειες οδήγησης για δύο μήνες και άκουσον,  άκουσον, τις κατασχεμένες άδειες εν καιρώ πανδημίας τις χρησιμοποιούσε ως μοχλό πίεσης προς τους δήθεν παραβάτες πολίτες, υπό την προϋπόθεση ότι, όποιος πληρώσει αμέσως θα πληρώσει λιγότερο και θα έχει και έκπτωση στην παρακράτηση της άδειας οδήγησης. Και όλα αυτά, συνέβαιναν την ώρα που ετίθετο μέγα θέμα του συνωστισμού μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, αδιαφορώντας ακόμη και για τον πολιτικό του προϊστάμενο υπουργό προστασίας του Πολίτη, ο οποίος αγωνιούσε πως θα τα καταφέρει να μειώσει τις μαζικές μεταφορές των πολιτών, προκειμένου για το καλό του κοινωνικού συνόλου, υπό την έννοια ότι ο διοικητής κ. Δημητρίου έσπρωξε όλους αυτούς τους πολίτες στα λεωφορεία, αλλά  αμφιβάλλω  πολύ, αν θα έκανε το ίδιο στα παιδία του και στην γυναίκα του!  

Οι αμέσως πιο κάτω φωτογραφίες αποδεικνύουν ότι, ο διοικητής της τροχαίας κ Δημητρίου Κυριάκος γνώριζε πολύ καλά τα πραγματικά περιστατικά, δεδομένου ότι, εις περίπτωση που θα αποκαλυπτόταν το βρώμικο αυτό παιχνίδι εκ μέρους του, με σημαδεμένες πινακίδες, εις βάρος των διερχόμενων οδηγών, όπως συνέβη με μένα, είχε έτοιμη την εύκολη δικαιολογία, όπως απάντησε και σ’ εμένα, την οποία θα εύρισκε και «ο Μπόμπος αν τον ρωτούσε η δασκάλα του»!   Ότι, δεν είναι αυτός υπεύθυνος για τις πινακίδες αλλά είναι ο φίλος του ο Μήτσος!

Οι επόμενες φωτογραφίες δείχνουν το μεγαλείο αυτών των δρόμων που μας σταμάτησε η τροχαία, τόσο κατά την έννοια του μήκους σε ευθεία γραμμή, όσον και το πλάτος τους. Δεν υπάρχει κανένας δρόμος να διασταυρώνεται με την λεωφόρο αυτήν, δεδομένου ότι, από δεξιά και καθ ολόκληρο το μήκος της Λεωφόρου στο επίδικο διάστημα, υπάρχει θάλασσα κατά μήκος ολοκλήρου της διαδρομής. Παραθέτω αεροφωτογραφία η οποία απεικονίζει την αρχή του επίδικου σημείου που είναι το Λαγονήσι, με παράδρομους εξόδου – εισόδου και τελειώνει στην μπλε πινέζα  στο  40ο χλμ. το οποίο ευρίσκεται λίγο πιο κάτω από την είσοδο του ξενοδοχείου ‘’Grand resort’’. Αμέσως πιο κάτω παραθέτω την αεροφωτογραφία του δορυφόρου!

Στην αμέσως πιο κάτω φωτογραφία  στο βάθος αριστερά διακρίνεται  στην  αριστερή Λωρίδα το αυτοκίνητο,  το οποίο προσπερνά το αυτοκίνητο  της δεξιάς λωρίδας! Και δεδομένου ότι ακόμη και τα λεωφορεία σύμφωνα με τον νόμο του 2007 έχουν όριο 90 χλμ/ώρα, σαφώς τρέχει περισσότερο από το (ΙΧ).   Ο κ. Δημητρίου ‘’τέχνας κατεργαζόμενος’’ προσπαθεί να υποβαθμίσει την Λεωφόρο Αθηνών – Σουνίου και ιδιαίτερα το επίδικο σημείο, προκειμένου να καλύψει τις απαράδεκτες ενέργειές του εναντίον των πολιτών και ιδιαίτερα όταν, εν καιρώ πανδημίας και καραντίνας αφαιρώντας τις άδειες οδήγησης με βάση την πεπαλαιωμένη – ακυρωμένη, από τον νόμο του 2007 πινακίδα (Ρ-32), όπως και όλες οι υπόλοιπες πινακίδες  οι οποίες ορίζουν  ταχύτητα  (60) χλμ/ώρα, αντί για  110/χλμ/ώρα σύμφωνα με τον νόμο (Αναπροσαρμογής 3542/02.03 2007΄ΦΕΚ 50α). 

Στις πιο κάτω φωτογραφίες διπλών λωρίδων ανά κατεύθυνση υπάρχει και παρκινγκ ανάγκης!  Ενώ στην απέναντι πλευρά κατά μήκος της παραλίας υπάρχει σιδερόφρακτη προστασία και δάσος. Η επικοινωνία μεταξύ της πόλης και της παραλίας γίνεται από τους πολίτες με υπόγειες διαβάσεις.! Στην αμέσως πιο κάτω φωτογραφία τα κόκκινα βέλη δείχνουν τις δύο αντικριστές υπόγειες διαβάσεις για τους πεζούς στην είσοδο του  πολυτελούς Ξενοδοχείου  ‘’Grand resort’’ πράσινο βέλος αριστερά επάνω γωνία δείχνει την είσοδο του ξενοδοχείου ‘’Grand resort’’ και αποτελεί το ακριβές σημείο που μας σταμάτησαν οι τροχονόμοι.

Η ανωτέρω υπόγεια διάβαση οδηγεί από την πλαζ (παραλία) προς την πόλη και αντιστρόφως. Η οροφή της είναι η Λεωφόρος Αθηνών – Σουνίου!  Είναι  οξύμωρο το γεγονός  και θα έπρεπε να προβληματίζει τους καθ’ ύλη αρμόδιους παράγοντες, οι οποίοι εν προκειμένω θα όφειλαν να διερωτηθούν και ένας   καθ’ ύλη αρμόδιος από αυτούς είναι και ο Διοικητής της τροχαίας Κερατέας με διαταγές του ο ποίου οι τροχονόμοι πιάνουν δουλειά σε διάφορα εναλλακτικά σημεία επί της ίδιας Λεωφόρου,  από το Λαγονήσι έως και την Σαρωνίδα και γράφουν ασταμάτητα κλήσεις εναντίον ανύποπτων πολιτών στην συγκεκριμένη διαδρομή επί της Λεωφόρου Αθηνών –Σουνίου, οι οποίοι πάνε στην δουλειά τους και το σπουδαιότερο είναι ότι, μαζί με το πρόστιμο «τιμωρούν» ανάλγητα τους πολίτες αφαιρώντας τις άδειες οδήγησης για δύο μήνες. Επιπρόσθετα η αφαίρεση της άδεια οδήγησης έγινε σε περίοδο πανδημίας και Καραντίνας αφού η διάρκεια αφαίρεσης ήταν δύο μηνών, συμπεριλαμβανόταν και η περίοδος  του  LOCK DOWN. Αμέσως πιο κάτω παραθέτω τον νόμο του 2007 με τα όρια ταχύτητας, όπου εν προκειμένω η λεωφόρος Αθηνών – Σουνίου διεκδικεί το όριο των (110 χλμ/ώρα).

                       

Εκ των ανωτέρω προκύπτει τόσο θεωρητικά όσα και από πρακτικής πλευράς ότι, το όριο ταχύτητας των (ι. χ.) αυτοκινήτων στο 40ο  χιλιόμετρο της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου σε καμία  περίπτωση δεν θα μπορούσε να είναι 60 χλμ/ώρα, αφού δεν εμπεριέχεται στον ανωτέρω πίνακα και ως εκ τούτου οι κλήσεις οι οποίες εκδόθηκαν με βάση τα ήδη ακυρωθέντα (60) χλμ/ώρα από τον ανωτέρω νόμο,  ως εκ τούτου, αφού η βάση των 60χλμ/ώρα στην οποία στηρίχτηκε η  ποινή της αφαίρεσης της άδειας οδήγησης λόγω υπερβολικής ταχύτητας για δύο μήνες εν καιρώ πανδημίας και καραντίνας είναι άκυρες και οι κλήσεις που βεβαιώθηκαν σε όλους τους ζημιωθέντες πολίτες κατά την διάρκεια της τετραετούς θητείας του κ. Κυριάκου Δημητρίου, οι οποίοι ανέρχονται  λογιστικά στις 15.000 έως 20.000 πολίτες περίπου.

Έτσι μέχρι αυτή την στιγμή, αυτός που βρίσκεται στην δύσκολη θέση είναι ο Διοικητής της Τροχαίας Κερατέας, διότι καθ’ ύλη αρμόδιος θα έπρεπε να γνωρίζει πολύ καλά αν και κάτω από ποιες συνθήκες  υπάρχουν  αυτές  οι  πινακίδες οι οποίες δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις και συνθήκες συλλογής χρημάτων και αδειών από τους ανυποψίαστους πολίτες της περιφέρειας!

Ο διοικητής της τροχαίας Κερατέας κ. Δημητρίου Κυριάκος προσποιείται ότι δεν καταλαβαίνει ότι, όποιος διαχειρίζεται εξουσία καθ οιονδήποτε τρόπο, είναι υπόλογος για όλο το διάστημα της εκ μέρους του διαχείρισης της εξουσίας, τόσο όσον αφορά τον εαυτόν του αλλά φέρει την πλήρη ευθύνη και για πράξεις  των  υπ’ αυτόν υφισταμένους του, ιδιαίτερα όταν αυτός ο ίδιος συνυπογράφει  τις πράξεις των υφισταμένων του, τόσο για πράξεις του παρελθόντος χρόνου όσο και του ενεστώτα.

Ο κ. Δημητρίου ισχυρίζεται ότι ως διοικητής δεν θα μπορούσε να δώσει εντολή στους τροχονόμους να διαπράξουν παράνομες ενέργειες! Δεν ήταν ανάγκη ο διοικητής να πει στους τροχονόμους πηγαίνετε να ενεργήσετε παράνομα! Απλά, παριστάνοντας τον Κινέζο τους λέει πηγαίνετε στο 40ο χλμ. της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, ή , στην διαδρομή μεταξύ Λαγονησίου και Σαρωνίδας! Ο κ. Δημητρίου επί (4) ολόκληρα χρόνια που είναι στην θέση αυτήν (από το Βιογραφικό του) γνώριζε πολύ καλά ότι, όποιον περαστικό οδηγό κι αν σταματούσε, εκ του ασφαλούς θα ήταν παραβάτης, λόγω της συγκεκριμένων πινακίδων με κωδικό (Ρ-32) όπως την αποκαλεί, για την οποία αποφεύγει επιμελώς να αναφέρει ότι, το όριο ταχύτητας που αναγράφεται στην πινακίδα αυτήν είναι (60) χλμ/ώρα και την αναφέρει δολίως ως πινακίδα (Ρ-32) που είναι η κωδική ονομασία της, αλλά αποφεύγει «τέχνας κατεργαζόμενος» να ονοματίσει την αντιστοιχία της των (60) χλμ/ώρα.      

Η ανωτέρω επίδικη περίπτωση στην συγκεκριμένη διαδρομή ομοιάζει με παίκτες του «Μπάσκετ», τους οποίους όμως, αντί να τους βάλουν να παίξουν «Μπάσκετ»  σε ένα φυσιολογικό γήπεδο του «Μπάσκετ»,  τους έβαλαν να παίξουν «Μπάσκετ» σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου! Και τότε εκ των πραγμάτων, όλοι οι   παίκτες στην προσπάθειά τους να φτάσουν στα  αντίστοιχα  καλάθια που είχαν αντικαταστήσει τα (Goalpost) του γηπέδου ποδοσφαίρου, θα ήταν υποχρεωμένοι λόγω της πολλαπλούς απόστασης των μεταξύ τους καλαθιών διαστήματος, να τρέχουν με αντίστοιχη πολλαπλή ταχύτητα, προκειμένου να φτάσουν τα καλάθια, τα οποία φαίνονταν και ήταν πολύ μακριά μπροστά τους, συγκριτικά από ότι πριν, όπως  όταν έπαιζαν σε φυσιολογικό γήπεδο του «Μπάσκετ», όμως ο διαιτητής (Διοικητής Δημητρίου) για δικούς του λόγους, εξακολουθούσε να κρίνει τους παίκτες (οδηγούς) με κανόνες του γηπέδου Μπάσκετ, υποκρινόμενος πως δεν καταλαβαίνει την διαφορά!

Παραθέτω φωτογραφίες για να εξηγήσω παραστατικά την υποκρισία και την αλαζονεία από την οποία  διακατέχεται ο διοικητής της τροχαίας Κερατέας κ. Δημητρίου! Ως ζωντανό παράδειγμα παραθέτω την οδό Θορικού η οποία ενώνει εσωτερικά την Αττική οδό  στο ύψος του Μαρκόπουλου με το Λαγονήσι και πιο συγκεκριμένα, η προέκταση της οδού Θορικού απέχει πολύ λίγο από το επίδικο σημείο και σαφώς ο  κ. Δημητρίου οσάκις επισκεπτόταν την Αθήνα, ήταν υποχρεωμένος  να διασχίσει την οδό Θορικού προκειμένου, από την Σαρωνίδα όπου κατοικεί να μεταβεί στην Αθήνα μέσω της Αττικής οδού και αντιστρόφως!

Δηλαδή, όσο κι αν θέλει, δεν μπορεί να αρνηθεί ότι, δεν γνώριζε την αναβάθμιση της οδού Θορικού από την περιφέρεια Αττικής από (50) χλμ/ώρα σε (70) χλμ/ώρα. Ήτοι, η οδός Θορικού με μία Λωρίδα ανά κατεύθυνση και χωρίς οποιαδήποτε άλλη υποδομή είχε όριο ταχύτητας (70) χλμ/ώρα, ήτοι, μεγαλύτερο από την παραλιακή Λεωφόρο Αθηνών Σουνίου (60) χλμ/ώρα και εν προκειμένω στο επίδικο σημείο του 40ου  χλμ. όπως αναφέρω και αναλύω στις ανωτέρω σελίδες με φωτογραφίες και ρεπορτάζ!   Παραθέτω φωτογραφικά. την αναβάθμιση της οδού Θορικού από την Περιφέρεια της Ανατ. Αττικής..

Αμέσως πιο κάτω παραθέτω φωτογραφικά την απόφαση του συμβουλίου της περιφέρειας Ανατ. Αττικής, αλλά και την αναβαθμισμένη πινακίδα των (70) χλμ/ώρα της οδό Θορικού από το ανωτέρω συμβούλιο! Η αριστερή πινακίδα γράφει (70) χλμ/ώρα και η δεξιά έχει ακυρωθεί με διακριτική γραμμή, ενώ το κόκκινο βέλος δείχνει την αναβάθμιση σε (70) χλμ/ώρα.

Στην αμέσως πιο κάτω φωτογραφία είναι  η ‘’οδός Θορικού’’ στην οποία έγινε αναβάθμιση σε (70) χλμ/ώρα (Φωτό 10 κόκκινο βέλος) και στον αντίποδα η Λεωφόρος Αθηνών Σουνίου και συγκεκριμένα στο επίδικο σημείο με τέσσερις λωρίδες (δύο ανά κατεύθυνση) με υπόγειες διαβάσεις ανά (500) μέτρα, με παρκινγκ κατά διαστήματα και έχτρα λωρίδες ανάγκης, με σιδερόφρακτο προφυλακτήρα καθ όλο το διάμηκες του διαστήματος της παραλίας από Λαγονήσι, έως το σημείο έλεγχου από την τροχαία, ήτοι το 40ο χλμ.  έμπροσθεν του ξενοδοχείου ‘’Grand Resort’’ το όριο ταχύτητας είναι 60 χλμ/ώρα!

Πως είναι δυνατόν η αμέσως πιο κάτω  Λεωφόρος Αθηνών – Σουνίου με τέσσερις (4) λωρίδες, (δύο ανά κατεύθυνση) με διαστήματα για παρκινγκ και υπόγειες διαβάσεις ανά 500 μέτρα για τους πεζούς να έχει όριο (60) χλμ/ώρα και η ανωτέρω  ‘’ΟΔΟΣ  ΘΟΡΙΚΟΥ’ με δύο διαβάσεις μόνον (μία ανά κατεύθυνση) ως δευτερεύουσα οδός, να έχει όριο  70 χλμ/ώρα!

Αμέσως πιο κάτω η συνέντευξη του Περιφερειάρχη  κ. Πατούλη.

 

Εκ των ανωτέρω, πέραν  πάσης λογικής αμφιβολίας προκύπτει ότι, η ανωτέρω υπηρεσία με Λογότυπο: ‘’ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ’’ είναι προβληματική, δηλαδή η μεγαλύτερη Λεωφόρος της Αττικής Αθηνών – Σουνίου,  έμεινε  επί πολλά χρόνια  ορφανή και ξεχασμένη και ως εκ τούτου, τα ίδια τα γεγονότα οδηγούν στο συμπέρασμα ότι, αν και η Λεωφόρος Αθηνών – Σουνίου, ήταν υπό την επίβλεψη της ‘’Περιφέρειας Ανατ. Αττικής’’, όπως ακριβώς και η οδός ‘’Θορικού’’, και όχι υπό την επίβλεψη της μεγαλόσχημης ‘’ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ’’, τότε κατά μείζονα λόγο, η μεγαλύτερη Λεωφόρος της Αττικής,  Αθηνών – Σουνίου, θα είχε προηγηθεί της οδού Θορικού, όσον αφορά  την ονομαστική της αναβάθμιση, αφού ήδη, η ουσιαστική και πραγματική αναβάθμισή του ανωτέρω τεμαχίου από Λαγονήσι μέχρι Σαρωνίδα ήταν και είναι  ήδη ολοκληρωμένη πολλά χρόνια πριν! Και, εν προκειμένω το τεμάχιο που περιλαμβάνεται μεταξύ Λαγονησίου και Σαρωνίδας και συγκεκριμένα την επίδικη διαδρομή, από τον κόμβο του Λαγονησίου μέχρι την είσοδο του Ξενοδοχείου ‘’Grand resort’’ όπου είναι το 40ο χλμ. όπου μας σταμάτησε η τροχαία Κερατέας.

Άλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, δεδομένου ότι, οι κατασκευαστές των συγκεκριμένων συγκροτημάτων, έχουν λάβει όλα εκείνα τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας, λόγω της υπευθυνότητάς τους προς τους αγοραστές, τα όσα αναφέρω ανωτέρω επισφραγίζονται και από πινακίδες της τροχαίας, έτσι ο κ. Δημητρίου αντιφάσκει, όταν οι ίδιες πινακίδες της υπηρεσίας του υποστηρίζουν τα συγκεκριμένα υπερπολυτελή  συγκροτήματα! Αμέσως πιο κάτω θα παραθέσω φωτογραφίες κατά σειράν η μία με την άλλη, προκειμένου να παρουσιάσω την ακριβή περιγραφή των προδιαγραφών των συγκεκριμένων πολυτελών συγκροτημάτων, που πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές της ταχείας διέλευσης οχημάτων επί της πρόσοψής τους, ήτοι, επί της Λεωφόρου Αθηνών Σουνίου!    

Παρακαλώ πολύ, ενημερώστε με  αν και κατά πόσο μπορείτε να παρέμβετε για να περάσει από το συμβούλιο σας το επίδικο αυτό κομμάτι της λεωφόρου  και αν μπορείτε να μου πείτε πόσες αναπροσαρμογές του νόμου, ή των συμβουλίων σας έχουν προκύψει από το 1950 εκτός αυτής του 2002, δεδομένου ότι, τα πραγματικά περιστατικά δείχνουν ότι, η ταχύτητα των (60) χλμ/ώρα προϋπήρχε, από όταν το επίδικο σημείο ήταν με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και χωρίς τις υπόγειες διαβάσεις για τους πεζούς! Προκειμένου λοιπόν να γνωρίζουμε την αλήθεια εγώ και τουλάχιστον 15.000 οδηγοί οι οποίοι υπέστησαν την βαρβαρότητα της τροχαίας Κερατέας υπό την διοίκηση  του κ. Δημητρίου Κυριάκου την τελευταία τετραετία, δεδομένου ότι, η βία έχει πολλά χρώματα και το πλέον σκοτεινό από αυτά είναι η κατάχρηση εξουσίας εκ μέρους της αστυνομίας.

Μετά τιμής   

Πλοίαρχος Α Τάξεως

Λιβαδάς Χαράλαμπος

[ad_2]

Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει