Κατερίνα Καινούργιου: «H Όλγα Κεφαλογιάννη δεν είπε τίποτα αρνητικό για τον Μίνωα Μάτσα, εγώ είδα μια γυναίκα με θλίψη»

[ad_1]

Η Όλγα Κεφαλογιάννη μίλησε πρώτη φορά για το διαζύγιό της από τον Μίνωα Μάτσα στην εκπομπή «Super Κατερίνα».

Η Κατερίνα Καινούργιου, μετά την προβολή του βίντεο με τη συνέντευξή τους, πήρε τον λόγο και αναφέρθηκε σε όσα παρατήρησε σε εκείνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε περισσότερα στο www.govastiletto.gr

[ad_2]

Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει