Νέες ανακλήσεις στην Premium εταιρία- Πόσες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων BMW και MINI στην Ελλάδα θα κληθούν για να ελεγχθεί το λογισμικό τους
Κάθε κατασκευάστρια εταιρία όταν διαπιστώσει ένα πρόβλημα , έστω και εκ των υστέρων, έχει υποχρέωση να ενημερώσει μέσω των αντιπροσώπων, τους πελάτες της. Αν δεν το κάνει τότε υπάρχουν αυστηρές κυρώσεις. Μην νομίζετε ότι όταν οι κατασκευαστές ομολογούν ότι μια παρτίδα βγήκε ελαττωματική το κάνουν με χαρά. Όχι. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει γιατί εμμέσως ομολογούν τη γκάφα τους.
Είναι υποχρεωμένοι ακόμη και ασήμαντο να είναι το πρόβλημα να ενημερώσουν τους πελάτες τους να απευθυνθούν στις αντιπροσωπείες για να ελεγχθούν τα οχήματά τους φυσικά χωρίς χρηματική επιβάρυνση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μπορεί στα σύγχρονα εργοστάσια το κύριο λόγο στις γραμμές παραγωγές να έχουν τα ρομπότ όμως και εκεί ένας λανθασμένος προγραμματισμός δημιουργεί μια αλυσίδα προβλημάτων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μια κατασκευάστρια εταιρία το λάθος μπορεί να το διαπιστώσει εκ των υστέρων. Ωστόσο είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει αμέσως και να ανακαλέσει τη συγκεκριμένη παρτίδα που έχει προωθηθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Τι συμβαίνει όμως με τα premium αυτοκίνητα της BMW και Mini
Αν υπήρχε μόνο μια ανάκληση ίσως να μη προβληματιζόμασταν. Όμως είναι η 2η φορά μέσα σε λίγες ημέρες που το εργοστάσιο της BMW ενημερώνει για ανάκληση οχημάτων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Την πρώτη φορά η BMW AG ενημέρωσε τους αντιπροσώπους που την εκπροσωπούν να γίνει πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης ασφάλειας και ενημέρωσης ύπαρξης/εγκατάστασης λογισμικού αυτοδιάγνωσης για την πιθανή ανίχνευση βλάβης στο σύστημα πέδησης αφορά οχήματα BMW (Σειρές F70, U11, U10, G60, G06, G05, G70, G09, G61, G90, F95, F96) και Mini (Σειρές U25, F66, J01, J05, F65). Τα επηρεαζόμενα οχήματα στην Ελλάδα είναι συνολικά 7.713, εκ των οποίων 6.241 BMW και τα 1.472 Mini.
Δεν προλάβαν οι ιδιοκτήτες των BMW να συνέλθουν από το πρώτο σοκ και ήρθε ένα ακόμη.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται να προκύψει απώλεια της υδραυλικής υποβοήθησης πέδησης κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε διαφορετική συμπεριφορά του πεντάλ φρένου. Μην ανησυχείτε και μην πανικοβάλεστε. Σε περίπτωση βλάβης στην ηλεκτρική υποστήριξη της δύναμης πέδησης, διασφαλίζεται ένα μηχανικό επίπεδο επιστροφής με καλή απόδοση και σταθερότητα πέδησης.
Σε αυτή την περίπτωση το ηλεκτρονικό χειρόφρενο (EPB) θα ενεργοποιηθεί αυτόματα και θα υποστηρίξει επιπλέον την απόδοση του φρένου. Αυτό είναι λάθος εντολή για αυτό κρίθηκε απαραίτητος ο έλεγχος στο λογισμικό τους . Αν απαιτείται γίνεται ενημέρωση στην τρέχουσα έκδοση με σκοπό την προληπτική ανίχνευση πιθανής δυσλειτουργίας της μονάδας πέδησης, σε εύλογα προγενέστερο χρόνο, πριν την ενδεχόμενη εμφάνισή της.
Η συγκεκριμένη ανάκληση περιλαμβάνει συνολικά 6.275 οχήματα. Αφορά 5.121 οχήματα BMW σειράς F, G, U και 1.154 οχήματα Μini σειράς F60, J0x και U25, παραγωγής από Ιούνιο του 2022 μέχρι και Σεπτέμβριο του 2024 που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα.
Η εντολή ήταν για την πιθανή ανίχνευση βλάβης στο σύστημα πέδησης και αφορούσε οχήματα BMW (Σειρές F70, U11, U10, G60, G06, G05, G70, G09, G61, G90, F95, F96) και Mini (Σειρές U25, F66, J01, J05, F65). Τα επηρεαζόμενα οχήματα στην Ελλάδα είναι συνολικά 7.713, εκ των οποίων 6.241 BMW και τα 1.472 Mini.
Εάν ρωτήσετε έναν ειδικό, αυτός θα σας καθησυχάσει. Γιατί θεωρητικά το πρόβλημα είναι ελεγχόμενο και όχι καταστροφικό. Όμως πως να το εξηγήσεις σε έναν οδηγό που δεν έχει μηχανολογικές γνώσεις.
Ο οδηγός θα πει είναι ότι έδωσε ένα σημαντικό χρηματικό ποσόν για να αποκτήσει ένα premium αυτοκίνητο και δεν είναι ικανοποιημένος όταν τον καλούν για να εντοπίσουν το πιθανό ελάττωμα.
Κακό πράγμα να παίζεις με την ψυχολογία των οδηγών. Δύσκολα κερδίζεις την εμπιστοσύνη του πελάτη και εύκολα τη χάνεις.
Π. Χαλάτσης