Οι επιβάτες θα ενημερώνονται έγκαιρα για το ποσοστό πληρότητας στην πτήση τους


Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 12 Μαΐου 2020, 09:03

Η United Airlines Holdings Inc ανακοίνωσε ότι από την επόμενη εβδομάδα θα ενημερώνει έγκαιρα τους επιβάτες της για το αν αναμένεται η πτήση τους να «βρίσκεται κοντά στην πλήρη κάλυψη των θέσεων» επιτρέποντας τους να κλείσουν μία θέση σε άλλη πτήση ή να τους πιστωθεί το ποσό του εισιτηρίου τους για μελλοντική ταξιδιωτική χρήση.

Η νέα πολιτική της αεροπορικής εταιρίας θα εφαρμοστεί μέχρι την 30η Ιουνίου, ενώ θα εφαρμόζεται και στην πύλη του αεροδρομίου, στην περίπτωση που ποσοστό μεγαλύτερο του 70% των επιβατών μιας πτήσης έχουν περάσει από τη διαδικασία ελέγχου.

Το Σάββατο αναρτήθηκε μία φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από μία πτήση της United, κατά την οποία είχαν καλυφθεί όλες οι θέσεις του αεροσκάφους, ενώ στη συνέχεια, δημοσιοποιήθηκε η εφαρμογή της νέας πολιτικής.

Η United δήλωσε ότι το 85% των πτήσεωώ της έχουν πληρότητα μικρότερη του 50%, αλλά με δεδομένη τη δραστική περικοπή του πτητικού προγράμματος εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού «υπάρχει ένας μικρός αριθμός πτήσεων, στις οποίες, οι πελάτες μας βρίσκουν τα αεροπλάνα περισσότερο γεμάτα απ’ό,τι αναμένουν».


Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 12 Μαΐου 2020, 09:03

Πηγή: Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει