«Πλημμυρίζουν την κοινωνία με αθλιότητα, λάσπη, κιτρινισμό, φαυλότητα, ανομία, διαπλοκή»
Τονίζουν σε ανακοίνωσή τους δέκα δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης για τη δημοτική αρχή Βόλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr, από την :
«Μια ξεκάθαρη απάντηση στη δημοτική αρχή και στη μαύρη δημοτική προπαγάνδα που βρίσκεται σε παροξυσμό τον τελευταίο καιρό, με αφορμή τις Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, την οφείλουμε στους συμπολίτες μας», αναφέρουν σε κοινή τους δήλωση οι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης, Ν. Οικονόμου, Φ. Λαμπρινίδης, Ν. Στόϊκος, Α. Παπατόλιας, Ε. Ανδρέου – Μεϊκοπούλου, Ι. Αποστολάκης, Κ. Γαργάλας, Μ. Δραμητινός, Φ. Κοκκινάκη και Γ. Μολοχίδης.
«Μερικοί άνθρωποι είναι σαν τα παπούτσια: όσο πιο φτηνοί είναι, τόσο πιο πολύ θόρυβο κάνουν. Αυτό ισχύει για τη δημοτική αρχή. Νομίζουν ότι θορυβούντες, με τον γνωστό αγοραίο τρόπο, θα φιμώσουν την κριτική στα έργα και τις ημέρες τους. Τελευταία έχουν ξεπεράσει σε θρασύτητα ακόμη και τον ίδιο τους τον εαυτό. Έφτασαν να μιλάνε για τανκς και φασίζουσες συμπεριφορές οι άνθρωποι που στέγασαν στο ψηφοδέλτιό τους τη Χρυσή Αυγή και που με τον καθημερινό φασισμό τους πλημμυρίζουν την τοπική κοινωνία με αθλιότητα, λάσπη, κιτρινισμό, φαυλότητα, ανομία, διαπλοκή. Θυμίζουμε πως μόλις πριν από λίγες μέρες ακυρώθηκε η προκλητικά σκανδαλώδης απόφασή τους για το οικόπεδο του Σωρού, που εξελίσσεται σε «Βατοπέδι» της δημοτικής αρχής», επισημαίνουν χαρακτηριστικά οι 10 δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης. Και συνεχίζουν, ξεκαθαρίζοντας τρία ζητήματα:
«1. Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα. Κανένας δεν τους έφερε προσκόμματα στο να οργανώσουν το Χριστουγεννιάτικο Χωριό. Γινόταν, άλλωστε, με επιτυχία και πριν αναλάβουν εκείνοι. Πλάτες όμως για να δώσουν απευθείας τη δουλειά σε όποιον θέλουν, δεν πρόκειται να τους κάνουμε. Εξάλλου γι’ αυτό φροντίζουν άλλοι, όπως για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε. Αυτός, άλλωστε, ήταν και ο λόγος που, σε αντίθεση με τον θόρυβο που ξεσήκωσε η μαύρη δημοτική προπαγάνδα, επιλέξαμε να μην κάνουμε προσφυγή για την απευθείας ανάθεση, αφού από την πλούσια πια εμπειρία μας γνωρίζαμε ότι η τύχη της ήταν τελικά προδιαγεγραμμένη. Όσες αποφάσεις όμως και αν εξασφαλίσουν, το μείζον πολιτικό ζήτημα της (μιας ακόμη) απευθείας ανάθεσης, και μάλιστα για μια δραστηριότητα με τόσο μεγάλο τζίρο, παραμένει. Επισημαίνουμε ότι από πέρυσι που τελείωσαν οι Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις τίποτε άλλο δεν κάνουν, παρά να ασχολούνται με τις επόμενες. Είχαν λοιπόν όλο τον χρόνο στη διάθεσή τους να κάνουν διαγωνισμό. Δεν τον έκαναν. Και δεν τον έκαναν απολύτως συνειδητά. Γιατί φοβήθηκαν ότι μπορεί να χαλάσει η «δουλειά».
2. Η αγωνία των επαγγελματιών να ζεστάνουν λίγο τα ταμεία τους, ιδιαίτερα τις μέρες των γιορτών, δεν προσφέρεται για πολιτικό εμπόριο ελπίδας, ούτε για τα προσωπικά παιγνίδια κάποιων θλιβερών «εθελοντών» του συστήματος. Υποχρέωση μιας δημοτικής αρχής είναι να δημιουργεί συνθήκες ίσου ανταγωνισμού στα καταστήματα και όχι να ευνοεί σκανδαλωδώς μια μικρή μερίδα επαγγελματιών σε βάρος των υπολοίπων, που είναι και η συντριπτική πλειονότητα. Αυτό που συμβαίνει με τη σημερινή δημοτική αρχή δεν έχει προηγούμενο. Δύο και πλέον χρόνια τώρα διαμορφώνουν μεθοδικά τις συνθήκες, ώστε να συγκεντρωθεί η κίνηση –συνεπώς και ο τζίρος- ούτε καν συνολικά στο κέντρο του Βόλου, αλλά σε 4-5 συγκεκριμένους κεντρικούς δρόμους. Αδιαφορούν προκλητικά αν με την πολιτική τους αυτή επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο η ήδη δεινή θέση χιλιάδων επαγγελματιών που προσπαθούν να επιβιώσουν, με άνισους όρους, στις υπόλοιπες περιοχές του Δήμου. Πρόκειται για απολύτως συνειδητή επιλογή, που οδηγεί σε αναδιανομή εισοδήματος υπέρ λίγων, κυρίως επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος και εμπορικών πολυκαταστημάτων που λειτουργούν σε συγκεκριμένους κεντρικούς δρόμους, και σε βάρος των πολλών, όλων δηλαδή των υπολοίπων που βλέπουν τις επιχειρήσεις τους να κινδυνεύουν με αφανισμό.
3. Το παραμύθι ότι χάρις σε αυτή τη δημοτική αρχή ο Βόλος και το Πήλιο έχουν βουλιάξει τα δύο τελευταία χρόνια από επισκέπτες από όλη την Ελλάδα, κατέρρευσε πριν από τρεις βδομάδες, στις 14 Νοεμβρίου. Όταν η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Βόλου και ο ίδιος ο Θ. Θεοδώρου παρουσίασαν τα επίσημα στοιχεία για την τουριστική κίνηση στον Δήμο Βόλου. Σύμφωνα με τα επίσημα αυτά στοιχεία, το 2015 υπήρξε μείωση των επισκεπτών στην περιοχή του Δήμου Βόλου και το 2016 σταθεροποίηση, με μείωση των Ελλήνων επισκεπτών που αναπληρώθηκε από μια μικρή αύξηση των επισκεπτών από τα Βαλκάνια. Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο προβληματική, αν προσθέσουμε ότι η κρουαζιέρα και το Αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου, για τα οποία κάποιοι εργάστηκαν και συνεχίζουν να εργάζονται συστηματικά, με τη δημοτική αρχή παντελώς απούσα, υπάρχει ο κίνδυνος να κουνήσουν πλέον το μαντήλι στην πόλη.
Όσο για την πληρότητα στις γιορτές και σε κάποια τριήμερα, ε, οι πάντες πια ξέρουν πως αυτό ισχύει εδώ και πολλά χρόνια. Ο Βόλος είχε μαγέψει και είχε γίνει σπουδαίος τουριστικός προορισμός πολύ πριν τον ανακαλύψουν κάποιοι. Και αυτό οφείλεται στις ανεπανάληπτες φυσικές ομορφιές της πόλης και του Πηλίου, στον μυθολογικό και ιστορικό πλούτο της περιοχής μας, στην καθημερινή μάχη που δίνουν οι επιχειρηματίες του κλάδου και φυσικά στις υποδομές που δημιούργησαν επί δεκαετίες, στην τουριστική προβολή και στη σύγχρονη ταυτότητα που έδωσαν στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή του Πηλίου και συνολικά της Μαγνησίας όλοι όσοι διαχειρίστηκαν τις τύχες τους, από διάφορες θέσεις ευθύνης. Μόλις τις τελευταίες μέρες, διαβάσαμε στον τοπικό τύπο ότι το Πήλιο κατέχει την πρώτη θέση στο top 20 των πιο αγαπημένων ορεινών εξορμήσεων πανελλαδικά, ενώ οι επαγγελματίες του χώρου δηλώνουν ότι στο Πήλιο οι κρατήσεις είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα για τις εορταστικές μέρες, τα τριήμερα και για διήμερες εξορμήσεις σαββατοκύριακου. Όλα αυτά τα βρήκε έτοιμα η σημερινή δημοτική αρχή. Η οποία μέχρι στιγμής το μόνο που έχει «προσθέσει» είναι έναν πανάκριβο εορταστικό διάκοσμο αμφίβολης αισθητικής, και σίγουρα αισθητικής που δεν ταιριάζει στο απέριττο και την αρμονία του φυσικού και δομημένου περιβάλλοντος της περιοχής μας.
Ναι, λοιπόν, ο Βόλος και το Πήλιο θα βουλιάξουν από επισκέπτες και αυτά τα Χριστούγεννα και όλες τις μέρες των γιορτών. Γιατί ο Βόλος και το Πήλιο ήταν, είναι και θα παραμείνουν ένας μοναδικός, ανεπανάληπτος τουριστικός προορισμός».