Πρώτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025 τα επαγγελματικά οχήματα της Ford
Τα μοντέλα της Ford στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έως και 3,5 τόνους (LCV) κατέγραψαν και τον μήνα Μάρτιο τις υψηλότερες πωλήσεις σε σύγκριση με όλους τους ανταγωνιστές της.
Συνολικά για τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους (Ιανουάριος-Μάρτιος 2025), η Ford παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της κατηγορίας LCV, με μερίδιο 30,2%.
Οι επαγγελματίες έδειξαν την εμπιστοσύνη τους στις ικανότητες αλλά και στην τεχνολογική υπεροχή των LCV μοντέλων της εταιρείας, όπως το νέο Ranger, το Transit, το Transit Custom, το Transit Courier και το Transit Connect και ανέδειξαν την Ford «πρωταθλήτρια» στην ελληνική αγορά και τον Μάρτιο του 2025 .
Στην Ελλάδα η Ford κατέκτησε ένα εντυπωσιακό μερίδιο που έφτασε το 30% στο σύνολο της αγοράς ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων. Αυτό σημαίνει ότι τον περασμένο μήνα σχεδόν ένα στα τρία LCV τα οποία ταξινομήθηκαν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου έφεραν τα σήματα της Ford. Οι επαγγελματίες προτίμησαν το νέο Ranger. Είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην πολυσχιδή γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων Ford .
Το πολύ καλό pick-up είναι διαθέσιμο τώρα και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Συνδυάζει όλες τις γνώριμες αρετές της οικογένειας Ranger με τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης. Το ασυμβίβαστο νέο Ranger PHEV προσφέρει όλες τις δυνατότητες που έχουν καταξιώσει το Ranger όσον αφορά την ικανότητα ρυμούλκησης (έως και 3.500 kg), το ωφέλιμο φορτίο (έως και 1 τόνο) και τις επιδόσεις εκτός δρόμου (τετρακίνηση e-4WD, κοντές/μακριές σχέσεις και μπλοκέ πίσω διαφορικό, καθώς και 43 km ηλεκτρικής αυτονομίας και μέγιστη ροπή έως και 697 Nm – τα περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής.
Το καινοτόμο σύστημα κίνησης PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Χάρη και στη μέγιστη απόδοση των 279 PS, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6.