Τα Νέα της Πιάτσας #410
[ad_1]
Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης: Μετά από πέντε χρόνια απουσίας μια από τις σημαντικότερες Εκθέσεις Αυτοκινήτου στην Ευρώπη επέστρεψε αλλά με σημαντικά λιγότερες συμμετοχές από το παρελθόν. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ίσως η πιο φημισμένη ευρωπαϊκή έκθεση μέχρι να κλείσει το 2019 λόγω κορωνοϊού, φέτος παρουσιάζει μια εικόνα αποκαρδιωτική αφού οι ισχυρότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες της γύρισαν την πλάτη. Οι πύλες του εκθεσιακού κέντρου Palexpo, που βρίσκεται δίπλα στο αεροδρόμιο της Γενεύης δίπλα στο αεροδρόμιο, και φιλοξενεί τους εκθέτες, θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι την Κυριακή 3 Μαρτίου
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τα συμπεράσματά σας θα τα βγάλετε μόνοι σας αν μελετήσετε τη λίστα των φετινών συμμετοχών.
Automobile Club de Suisse (ACS), Assura, Auto-i-DAT, Beeway, BYD, Caresoft Global Limited, Classics Legends Motor, DAB Motors, Dacia, ErreErre Fuoriserie, Fédération Internationale de l’ Automobile (FIA), Formula 1 Merchandising, GP Motorsport, Isuzu, Kimera, Lazareth, Legends Magazine, Lucid, Martin Engler, MG Motor, Microlino, Pininfarina, Race World, Renault, Shenzer, Silence, Swiss Racing Lab, Touring Club Suisse (TCS) και Totem Automobili. Δυστυχώς η Γενεύη έχασε την αίγλη της. Τρείς γνωστές εταιρίες έδωσαν το παρόν τους. Η Renault, η Dacia και η MG. Την απουσία των μεγάλων και γνωστών ευρωπαϊκών εταιριών εκμεταλλεύτηκε η Renault που έστρεψε τους προβολείς πάνω της με την παρουσίαση του ηλεκτρικού Renault 5 E-tech.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πριν περάσουμε στα δικά μας κρούουμε στους αρμόδιους φορείς να λάβουν τα μέτρα τους και να βρουν λύσεις για να μειωθεί ο φόρος αίματος στους δρόμους. Οι δηλώσεις των αρμοδίων «θα τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι», «γίνονται έρευνες για να αποδοθούν ευθύνες» η δεκάδες άλλες κλισέ προτάσεις δεν αγγίζουν τους γονείς που έχασαν τα παιδιά τους στον βωμό της ασφάλτου. Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) “Πάνος Μυλωνάς” – εν όψει της σημερινής ψηφοφορίας της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την αναθεώρηση της Οδηγίας 2006/126/ΕΚ για τις άδειες οδήγησης- ενημέρωσε τους Έλληνες Ευρωβουλευτές αποστέλλοντάς τους προτάσεις που εναρμονίζονται με τις θέσεις-προτάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών(ETSC) του οποίου το Ινστιτούτο αποτελεί ενεργό Μέλος.
Περίπου το 40% των τροχαίων θανάτων στην Ευρώπη συμβαίνουν σε συγκρούσεις όπου εμπλέκονται ένας ή περισσότεροι νεαροί οδηγοί ή αναβάτες μοτοσυκλέτας. Τα θανατηφόρα δυστυχήματα η οι τραυματισμοί από τροχαία ατυχήματα, εκτός από τον ανθρώπινο πόνο έχουν τεράστιο κόστος για την κοινωνία. Σε οικονομικούς μόνον όρους, το ετήσιο κόστος των τροχαίων συγκρούσεων στην Ευρώπη υπολογίζεται σε περίπου 280 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τέλος χρόνου για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας. Υπενθύμιση κάνουμε. Γιατί οι Έλληνες όταν πρόκειται να πληρώσουν το ξεχνούν η όταν φθάνει η τελευταία ημέρα ζητούν παράταση της ημερομηνίας. Όμως η δίμηνη παράταση που είχε προσφέρει η κυβέρνηση εκπνέει την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε μέσω QR Code, είτε μέσω RF κωδικού στο e-banking είτε στα ΕΛΤΑ με την προσκόμιση του ειδοποιητηρίου. Για να τυπώσετε το ειδοποιητήριο σας, θα χρειαστείτε μόνο το ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος, ενώ να θυμίσουμε πως εάν δεν τηρηθεί η προθεσμία, τότε πλέον τα πρόστιμα είναι κλιμακωτά. Έτσι η ποινή δεν είναι αυτόματα και απευθείας στο 100%, αλλά θα υπάρχουν στάδια και κλίμακες προστίμων ανάλογα με την καθυστέρηση εξόφλησης τους.
Η Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη ChatGPT, η οποία είναι συντομογραφία των λέξεων “Chat Generative Pre-trained Transformer” (Παραγωγικός Προεκπαιδευμένος Μετασχηματιστής), είναι μια τεχνολογία αιχμής που αναπτύχθηκε από την OpenAI. Αυτή η τεχνολογία έχει εκπαιδευτεί σε τεράστια σύνολα δεδομένων, προκειμένου να παρέχει εξελιγμένες, ακριβείς και συνοπτικές απαντήσεις στους χρήστες της.Το ChatGPT που ενσωματώνεται στο εμβληματικό i-Cockpit, ενεργοποιείται μέσω του ψηφιακού βοηθού “OK PEUGEOT” , μπήκε στη ζωή μας. Θα πρέπει να το συνηθίσουμε. Το ChatGPT είναι σε θέση να απαντήσει σε ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων, από απλές έως σύνθετες, ακόμα και να συμμετέχει σε μια συζήτηση. Καλό ακούγεται. Να ταξιδεύεις μόνο σου και να συνομιλείς με τον αόρατο συνεπιβάτη σου, προϊόν της Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης.
Η Ford παρουσιάζει στο νέο της stage στο επίπεδο ΜΗΔΕΝ του εμπορικού κέντρου «Golden Hall» στο Μαρούσι, το νέο Ranger Raptor που τροφοδοτείται στην κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση από τον γνωστό κινητήρα 3.0L EcoBoost V6 ο οποίος αποδίδει 292 PS και ροπή 491 Nm. Το pick-up συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων, προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και ανάρτηση με αγωνιστικά γονίδια.
Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) βράβευσε σε ειδική εκδήλωση τους πρωταγωνιστές του 2023. Συνδύασε τις απονομές των πρωταγωνιστών για το 2023 με την καθιερωμένη κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της. Τυχερός της βραδιάς ήταν ο γνωστός από το χώρο των αναβάσεων, «Κανέλλος».
Οι απονομές έγιναν την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σταϊκούρα, του Προέδρου της Επιτροπής Αθλητισμού στην Περιφέρεια Αττικής, κ. Μιχάλη Ζαμπίδη και του συμβούλου Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής, κ. Κωνσταντίνου Μαρκουίζου. Την εκδήλωση κάλυψε η Cosmote TV, η οποία βρίσκεται στο πλευρό του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα τελευταία χρόνια, προβάλλοντας τους Ελληνικούς αγώνες.
Το 4ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας ματαιώθηκε. Γιατί όμως; Ποιος φταίει. Ο αγώνας προσμετρούσε σε τέσσερις θεσμούς. Ήταν ο εναρκτήριος γύρος για το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων και το Κύπελλο Αυτοκινήτων Legends.
Η Οργανωτική Επιτροπή του 4ου Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας με ανακοίνωσή της διευκρινίζει τους λόγους που την ανάγκασε να ματαιώσει τον αγώνα. Ότι δηλαδή αντέδρασε η τοπική κοινωνία για τις αναγνωρίσεις που θα έκαναν οι αγωνιζόμενοι.Μα ποιος φταίει σε αυτό; Μήπως φταίνε ΟΜΑΕ και ΕΠΑ που έκαναν γνωστό τον αγώνα αρκετό μεγάλο διάστημα πριν διεξαχθεί ο αγώνας; Γιατί αν οι αγωνιζόμενοι δεν ήξεραν τις ειδικές δεν θα είχαν ξεκινήσει τις δοκιμές και δεν θα είχαν ξεσηκωθεί οι κάτοικοι των περιοχών γύρω από τα Σκούρτα.
Τον περασμένο Νοέμβριο, η Bentley Motors ανακοίνωσε ότι τα βιβλία παραγγελιών για τις εκδόσεις V8 των Continental GT και GTC έκλεισαν για την Ευρώπη. Όμως η μεγάλη είδηση είναι ότι μέχρι το 2025 κάθε μοντέλο της Bentley θα προσφέρεται με την επιλογή μιας υβριδικής έκδοσης. Η παραγωγή του εμβληματικού κινητήρα W12 της Bentley θα φθάσει στο τέλος της το 2024, με περισσότερες από 100.000 αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί στο χέρι, στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Crewe.
Το νέο ηλεκτρικό κινέζικο αυτοκίνητο πόλης λέγεται YOYO και κατασκευάζεται από τη εταιρία XEV. Η αναπτυσσόμενη κατηγορία των οχημάτων μικροκινητικότητας μας κάνει ολοένα και πιο αισθητή την παρουσία της στη χώρα μας. Το ηλεκτρικό XEV YOYO εισάγεται από την εταιρία Σπανός Α.Ε. Προσφέρεται σε τέσσερα συνολικά εξοπλιστικά πακέτα. Η πρώτη και οικονομικότερη επιλογή είναι η «Entry» η οποία με τιμή στα 12.990 ευρώ προσφέρει τον βασικό εξοπλισμό. Ακολουθεί η «Easy» στα 13.300 ευρώ η οποία προσθέτει (επιπλέον της «Entry») το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση. Στα 13.750 ευρώ είναι το τρίτο επίπεδο εξοπλισμού «Joy» το οποίο συμπληρώνει τη λίστα με οθόνη αφής 10 ιντσών, ενώ κορυφαία επιλογή όλων, αποτελεί η «Sprint» στα 14.500 ευρώ με 15άρες ζάντες αλουμινίου.
Η IVECO BUS, πρωτοπόρος στους κινητήρες CNG, επιλέχθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τα αρθρωτά λεωφορεία πόλης 18-μέτρων, URBANWAY CNG. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επέλεξε την IVECO BUS και το μοντέλο URBANWAY CNG με αρθρωτό σύστημα ενισχύοντας τη βιώσιμη και πράσινη μεταφορά στις πόλεις με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) και είναι συμβατό με βιομεθάνιο. Η παράδοση των 100 λεωφορείων νέας γενιάς URBANWAY CNG θα ξεκινήσει σταδιακά μέσα στο έτος συμβάλλοντας στην ανανέωση του στόλου της Αθήνας.
Μια που προσπαθεί η Ελλάδα να αλλάξει πρόσωπο ας φροντίσουν οι αρμόδιοι- αν θέλουν ο κόσμος να στραφεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς- να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες τα λεωφορεία περνούν από 2-5 λεπτά το ένα πίσω από το άλλο. Εδώ το πρόγραμμα (π.χ στον Άλιμο) είναι ανά 20 λεπτά με τις καθυστερήσεις φτάνει και τη μισή ώρα. Ντροπή.Όπως ντροπή είναι και η εικόνες που αντικρύζουν οι πολίτες στις στάσεις των λεωφορείων. Σκουριασμένες ταμπέλες με σβησμένα τα γράμματα ακόμη και του λεωφορείου της γραμμής. Αν παρατηρήσετε και την κολόνα μέσα στη σουριά είναι.
Το CUPRA Born είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που συνδυάζει τέλεια την ηλεκτροκίνηση με τις υψηλές επιδόσεις. Η CUPRA δίνει τώρα περαιτέρω ώθηση με το νέο CUPRA Born VZ, μία πιο ισχυρή έκδοση που έρχεται για να εμπνεύσει τον κόσμο από τη Βαρκελώνη. VZ σημαίνει ταχύτητα, ένας απλός τρόπος για να περιγράψει κανείς το νέο μοντέλο της μάρκας. Το CUPRA Born VZ αποδίδει ισχύ 240kw και ροπή 545Nm, ενώ μέσω της βελτιωμένης ανάρτησης, του άμεσου τιμονιού και της βελτιωμένης αίσθησης των φρένων, πατάει ακόμα καλύτερα στον δρόμο. Το εμπορικό λανσάρισμα του CUPRA Born VZ είναι προγραμματισμένο για το 3ο τρίμηνο του έτους.
Η Firestone παρουσίασε το Roadhawk 2 ENLITEN, διάδοχο του θερινού ελαστικού τουρισμού Roadhawk, Σχεδιασμένο με το ENLITEN, έναν καινοτόμο συνδυασμό τεχνολογιών αιχμής για ελαστικά, το νεότερο ελαστικό της Firestone παρέχει την καλύτερη πρόσφυση στην κατηγορία του στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενισχυμένη χιλιομετρική απόσταση και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου/ενέργειας σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Το νεότερο ελαστικό Firestone είναι επίσης έτοιμο για EV. Χάρη στη χρήση του ENLITEN στην τελευταία έκδοση του Firestone – η οποία αναπτύχθηκε στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Bridgestone στη Ρώμη – το ελαστικό είναι έτοιμο για EV. Αυτό σημαίνει ότι είναι σε θέση να καλύψει τόσο τις γενικές απαιτήσεις απόδοσης οποιουδήποτε οχήματος όσο και τις ειδικές απαιτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ανακοίνωσε ότι στο εξής θα έχει την αποκλειστική αντιπροσώπευση και διανομή των μπαταριών μολύβδου και AGM της μάρκας “Energizer”. Οι μπαταρίες μολύβδου και AGM “Energizer”, οι οποίες κατασκευάζονται από την Clarios, το μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής συσσωρευτών και ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως, στη σειρά premium, είναι ο ιδανικός συνδυασμός κορυφαίας ποιότητας και υψηλής απόδοσης. Προσφέρουν τεχνολογία Stamped Grid, εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια ζωής, αξιοπιστία και καπάκι ασφαλείας. Πρόκειται για μπαταρίες που μπορούν να ικανοποιήσουν τις υψηλότερες απαιτήσεις σε απόδοση καθώς και υψηλές ενεργειακές ανάγκες.
[ad_2]
Zougla.gr