Τα Νέα της Πιάτσας #460


Έτυχε ένα απόγευμα, φεύγοντας από τα γραφεία της Ζούγκλας που βρίσκονται στη Νέα Κηφισιά, λίγο πριν την έξοδο για Βαρυμπόμπη, να ζήσω ένα περιστατικό με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Δεν είχα φθάσει στον κόμβο της Αττικής οδού και όλοι είμασταν ακίνητοι. Αρκετές εκατοντάδες μέτρα πίσω μου ένα ασθενοφόρο που η σειρήνα του δεν σταμάτησε ούτε λεπτό προσπαθούσε να ανταποκριθεί στο περιστατικό που είχε κληθεί. Σας πληροφορώ ότι για 15 λεπτά βρισκόταν πίσω και δεν υπήρχε χώρος για τα προπορευόμενα Ι.Χ να ανοίξουν διάδρομο. Για ποια πρόοδο μιλάμε; Κάθε κυβέρνηση δίνει υποσχέσεις ότι θα λύσει το θέμα και καμιά δεν κάνει τίποτα. Μα αν δεν γίνει μια εθνική οδός πάνω ακριβώς από αυτή που υπάρχει το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί. Θα μένουμε στα λόγια!!!

Στη Νορβηγία για να αποφεύγουν τα πλοία να διασχίζουν τις επικίνδυνες θαλάσσιες περιοχές της χώρας αποφάσισαν να κατασκευάσουν την πρώτη σήραγγα στον κόσμο αποκλειστικά για πλοία! Αποφασιστικότητα και χρήμα χρειάζονται. Ξεκίνησαν ένα τεχνολογικό θαύμα που γράφει ιστορία στη ναυσιπλοΐα. Κατασκεύασαν μια σήραγγα μήκους 1,7 χλμ και υλοποίησαν μια ιδέα που είχαν.

Τελικά θα βγάλουμε όχι κόκκινη σημαία όπως συμβαίνει στα Grand Prix αλλά κόκκινη κάρτα όπως γίνεται στα γήπεδα στον συμπαθή πιλότο της Ferrari Charles Leclerc. Και να σας εξηγήσω το γιατί. Η Scuderia Ferrari HP ξεκίνησε συνεργασία με το πολύ καλής ποιότητας ουίσκι Chivas Regal που αποφάσισε να εισέλθει δυναμικά στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το Chivas Regal, το εμβληματικό blended Scotch whisky, ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια συνεργασία του με την ομάδα της Scuderia Ferrari HP ως Official Team Partner, καθώς και την έναρξη πολυετούς συνεργασίας με τον κορυφαίο οδηγό της Formula 1 Charles Leclerc, ως Brand Ambassador. Μα τι δουλειά έχει μια εταιρία που πουλάει αλκοόλ με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Εδώ γίνεται αγώνας σε ολόκληρη την Ευρώπη η κατανάλωση αλκοόλ σε όσους οδηγούν να είναι ΜΗΔΕΝ. Ο Charles Leclerc που φέτος δεν είναι και στα καλύτερα του με ένα μονοθέσιο που δεν μπορεί να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό απέναντι στις McLaren και Mercedes τι δουλειά έχει με το αλκοόλ.

Λένε από την Chivas Regal ότι μέσω του Leclerc θα στέλνουν τα μηνύματα για τη μη κατανάλωση αλκοόλ σε όσους οδηγούν. Καλά κοροιδευόμαστε; Θα σας θυμίσω ότι αρκετές δεκαετίες πρίν τα μονοθέσια διαφήμιζαν τσιγάρα. Οι συνεργασίες αυτές σταμάτησαν γιατί ο καπνός προκαλεί καρκίνο. Και τότε δεν θα μπορούσαν οι πιλότοι να έλεγαν ότι ο καπνός σκοτώνει; Στην ανακοίνωση αναφέρουν ότι μέσα από αποκλειστικό περιεχόμενο και behind-the-scenes εμπειρίες, το Chivas και η Ferrari HP θα αναδείξουν άγνωστες ιστορίες ομαδικής δουλειάς και θα φέρουν το κοινό πιο κοντά στον κόσμο της F1. Παράλληλα, το Chivas θα αξιοποιήσει τη συνεργασία για να προωθήσει το μήνυμα κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.

Πιο απλά ότι μας συμφέρει…

Η Bentley Motors αποκάλυψε σε ειδική εκδήλωση την Batur Convertible με τον εμβληματικό κινητήρα W12 των 750 PS. Συνολικά στο εργαστήριο της Mulliner (οποίο λειτουργεί με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα) που βρίσκεται στο εργοστάσιο της Bentley στο Crewe της Αγγλίας εργοστάσιο θα κατασκευαστούν στο χέρι 16 αριθμημένα αντίτυπα. Κάθε ένα θα τροφοδοτείται από την ισχυρότερη εκδοχή του εμβληματικού W12 κινητήρα της Bentley — ένα χειροποίητο αριστούργημα με χωρητικότητα 6,0 λίτρων, διπλό τούρμπο και απόδοση 750 PS, το οποίο αυτό το καλοκαίρι θα ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του. Τα αυτοκίνητα αυτά θα «χτιστούν» με βάση τις επιθυμίες κάθε κροίσου που έδωσε την παραγγελία και φυσικά μια μικρή προκαταβολή. Δεν το διασταυρώσαμε αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι άνω των 200.000 ευρώ.

Χαμός γίνεται με τα παρατημένα πατίνια σε κάθε γωνιά της Αθήνας. Το πρόβλημα πλέον είναι έντονο και ο δήμαρχος Αθηνών δηλώνει πως θα παρθούν σύντομα αποφάσεις. Για να δούμε αν θα γίνει κάτι τελικά διότι εκτός από το γεγονός πως οι (ανήλικοι συνήθως) αναβάτες τους δεν τηρούν κανένα κανόνα του Κ.Ο.Κ., παράλληλα τα παρατούν σε πεζοδρόμια και και στους δρόμους τα πατίνια που νοικιάζουν. Βλέπουμε παρατημένα πατίνια σε κάθε λογής σημείο. Πεζοδρόμιο, δρόμος, διασταύρωση, ράμπα αναπήρων κ.ο.κ. Η Αθήνα είναι που είναι δυσπρόσιτη, με τα πατίνια κοντεύει να γίνει απροσπέλαστη. Χαρακτηριστική η φωτογραφία από την οδό Καυτατζόγλου στα Πατήσια, έναν από τους πλέον κεντρικούς δρόμους, όπου τα πατίνια μπλοκάρουν την κίνηση Ι.Χ. και πεζών.

Η Ford με μερίδιο 30% τον περασμένο μήνα και 30,2% για το πρώτο τρίμηνο του έτους  κατέκτησε την πρώτη θέση στις πωλήσεις επί του συνόλου της κατηγορίας LCV. Τα μοντέλα της Ford στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έως και 3,5 τόνους (LCV) κατέγραψαν και τον μήνα Μάρτιο τις υψηλότερες πωλήσεις σε σύγκριση με όλους τους ανταγωνιστές της. Οι επαγγελματίες έδειξαν την εμπιστοσύνη τους στις ικανότητες αλλά και στην τεχνολογική υπεροχή των LCV μοντέλων της εταιρείας, όπως το νέο Ranger, το Transit, το Transit Custom, το Transit Courier και το Transit Connect και ανέδειξαν την Ford «πρωταθλήτρια» στην ελληνική αγορά και τον Μάρτιο του 2025. Οι Έλληνες επαγγελματίες έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στο νέο Ranger. Με το καινοτόμο σύστημα κίνησης PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Χάρη και στη μέγιστη απόδοση των 279 PS, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6.

Δίπλα στον αθλητή-σύμβουλο Μίλτο Τεντόγλου βρίσκεται ακόμη μια χρονιά η Skoda. Η κοινή πορεία SKODA- Τεντόγλου εξελίσσεται και επισφραγίζεται με τη δημιουργία ενός νέου τηλεοπτικού σποτ. Ο Μίλτος Τεντόγλου, 2 φορές χρυσός Ολυμπιονίκης και παγκόσμιος πρωταθλητής, δεν είναι απλώς ο πρεσβευτής της SKODA, είναι η ζωντανή έκφραση της φιλοσοφίας της. Όπως και η SKODA, έτσι και ο Μίλτος χτίζει την επιτυχία του πάνω στην αφοσίωση, τη σταθερότητα και την εξέλιξη – αξίες που τον ανέδειξαν στην κορυφή του κόσμου και που εδώ και 130 χρόνια καθοδηγούν και τη μάρκα SKODA στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά!

Η Hyundai ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το «Asphalt Legends Unite». Μετά την περσινή ταινία μικρού μήκους «Night Fishing», η Hyundai Motor ενισχύει το μάρκετινγκ περιεχομένου μέσω gaming για να συνδεθεί με τις μελλοντικές γενιές. Το παιχνίδι που είναι διαθέσιμο σε πολλές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων κονσολών, υπολογιστών και κινητών, έχει βραβευθεί παγκοσμίως και θεωρείται από τα πιο δημοφιλή. Αυτή η πρωτοβουλία είναι μέρος των ενεργειών της Hyundai Motor που σκοπό έχουν να συνδεθεί η μάρκα μέσω του gaming ακόμη περισσότερο με το νεανικό κοινό.

Volkswagen και Όμιλος Volkswagen βρίσκεται στην κορυφή της ευρωπαϊκής αγοράς και το πρώτο τρίμηνο του 2025. Η μάρκα Volkswagen επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά την αδιαμφισβήτητη ηγεσία της ως η Νο1 μάρκα στην Ευρώπη, με 301.586 νέες ταξινομήσεις και αύξηση +9,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2024, με 11,1% μερίδιο στην Ευρωπαϊκή αγορά. Η Skoda Auto διατήρησε τη σταθερή της απόδοση με 163.315 μονάδες, ούσα σταθερά 4η μάρκα της Ευρώπης ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι το μήνα Μάρτιο του 2025 είχε αύξηση 12.4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα το 2024. Η Audi ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία της στην premium κατηγορία με 128.331 ταξινομήσεις και αύξηση +0,8%.

Η Citroen πρωτοπορεί στην ηλεκτροκίνηση και «φωτίζει» το μέλλον. Με την ευκαιρία της εκατονταετηρίδας από τη φωταγώγηση του Πύργου του Άιφελ, η Citroen επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην ενεργειακή μετάβαση προς όφελος των ανθρώπων.

Τον Ιούλιο του 1925, ο André Citroën ηλεκτροδότησε το Παρίσι και τον κόσμο φωτίζοντας για πρώτη φορά τον Πύργο του Άιφελ. Σήμερα, η καινοτομία της Citroën είναι πιο ηλεκτρική και συνδεδεμένη με την καθημερινή ζωή από ποτέ. Η μάρκα αναπτύσσει απλές και προσιτές λύσεις για την αποκατάσταση της πρόσβασης στην υπεύθυνη κινητικότητα, όπως το Νέο Ami, το Νέο C3 και η εφαρμογή e-ROUTES.

Με την ευκαιρία της εκατονταετηρίδας από τη φωταγώγηση του Πύργου του Άιφελ, η Citroën επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην ενεργειακή μετάβαση και συνεχίζει την στρατηγική της για την άρση των εμποδίων στην ηλεκτροκίνηση, προς όφελος των ανθρώπων. 100 χρόνια μετά, η Citroën συνεχίζει να εξηλεκτρίζει τον κόσμο και προχωράει μπροστά με πολυάριθμα λανσαρίσματα: το νέο C3 με αυτονομία σχεδόν 200 χιλιομέτρων για λιγότερο από 20.000€ και διαθέσιμο και ως υβριδικό, το C3 Aircross με νέα μπαταρία για αυτονομία 400 χιλιομέτρων ή ένα νέο SUV της κατηγορίας C με αυτονομία 680 χιλιομέτρων – το νέο C5 Aircross.

Η Αλεξάνδρα Μαρούλη είναι το νέο μέλος της ομάδας Marketing της Mazda AutoOne. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο της διαφήμισης και του Marketing. Σε συνεργασία με τον κ. Γιάννη Καραβά, διευθυντή μάρκετινγκ της MG υπάρχει αισιοδοξία να δούμε κάτι καλύτερο από πλευράς πωλήσεων στα ιδιαίτερα και πολύ καλά προσεγμένα ιαπωνικά αυτοκίνητα.

 

Το περιοδικό Pit επιστρέφει…Στις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν ο ελληνικός «Ειδικός Τύπος» βρισκόταν ομολογουμένως σε μια ανοδική πορεία και με τεράστια δυναμική αναγνωσιμότητας, έκανε την εμφάνισή του το περιοδικό «Pit», δοκιμάζοντας την εκδοτική του τύχη ανάμεσα σε ήδη αναγνωρίσιμους τίτλους στο χώρο του αυτοκινήτου. Αψηφώντας την επικρατούσα άποψη ότι οι αγώνες αυτοκινήτου δεν πουλάνε και ότι οι θεατές τους είναι λίγοι στη χώρα μας, το «Pit» διένυσε τότε μια ιδιαιτέρως επιτυχημένη διαδρομή, μένοντας στην καρδιά και στη μνήμη των αναγνωστών. Σαράντα χρόνια μετά, με αρωγό την πολύτιμη εμπειρία των ετών που πέρασαν, ο Πέτρος Καστορίνης, ιδρυτής και δημιουργός του «Pit», συνεργαζόμενος με την εκδοτική εταιρεία «North Pages», επαναφέρει στην αγορά το περιοδικό που αγαπήθηκε και ακολουθήθηκε πιστά από το κοινό του, παρουσιάζοντας στις σελίδες του το ανθρώπινο δυναμικό, τους πραγματικούς θιασώτες των αγώνων αυτοκινήτου, που συνέθεσαν στο σύνολό τους τους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου σε άσφαλτο και χώμα.

 



Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει