Τηλεφώνημα στο 112 για βόμβα στη Βουλή

[ad_1]

Συναγερμός έχει σημάνει στην ΕΛ.ΑΣ καθώς σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε τηλεφώνημα στο 112 για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στη Βουλή.

Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις της Πυροσβεστικής και της Ελληνικής Αστυνομίας.

Περισσότερα σε λίγο…

[ad_2]

Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει