Υπεύθυνος σχεδίασης VW: «Τα μπουτόν επιστρέφουν. Είναι αυτοκίνητο, δεν είναι κινητό να μην έχει κουμπιά»


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι κατασκευαστές αρχίζουν σιγά-σιγά να ακούν αυτό για το οποίο οι δημοσιογράφοι και οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων παραπονιούνται εδώ και σχεδόν μια δεκαετία: Η ενσωμάτωση όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου σε μια οθόνη αφής είναι μια κατώτερη λύση από την ύπαρξη ειδικών φυσικών χειριστηρίων για βασικές εργασίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεταξύ των κατασκευαστών που είναι γνωστό ότι επιστρέφουν στα κουμπιά είναι και η Volkswagen, της οποίας τα τελευταία οχήματα είχαν κάνει all in στον έλεγχο αφής, με τις  λειτουργίες να είναι είτε μέσα στο μενού της οθόνης, είτε στο πάνελ αφής.

Γνωρίζαμε εδώ και καιρό ότι η Volkswagen εξέταζε το ενδεχόμενο να επαναφέρει κάποια κουμπιά στα αυτοκίνητά της, αλλά ο κατασκευαστής δεν το αναγνώρισε ποτέ επίσημα. Τώρα ο επικεφαλής σχεδιασμού της VW, Andreas Mindt, παραδέχτηκε στο Autocar ότι αυτή η προσέγγιση ήταν λάθος και ότι η αυτοκινητοβιομηχανία κάνει πίσω σε αυτή την τάση.

«Από το ID.2all και μετά, θα έχουμε φυσικά κουμπιά για τις πέντε πιο σημαντικές λειτουργίες – την ένταση του ήχου, τη θέρμανση σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου, τους ανεμιστήρες και τα αλάρμ – κάτω από την οθόνη», δήλωσε ο Mindt στο Autocar. Και πρόσθεσε: «Θα υπάρχουν σε κάθε αυτοκίνητο που κατασκευάζουμε από εδώ και στο εξής. Δεν θα κάνουμε ποτέ, μα ποτέ ξανά αυτό το λάθος. Στο τιμόνι, θα έχουμε φυσικά κουμπιά. Ειλικρινά, είναι ένα αυτοκίνητο. Δεν είναι τηλέφωνο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως η VW δεν επαναφέρει τα κουμπιά μόνο εξαιτίας της απαίτησης του κόσμου. Τα επαναφέρει και για τον λόγο ότι πλέον είναι απαίτηση του Euro NCAP. Εάν ένα αυτοκίνητο δεν διαθέτει φυσικά κουμπιά για την κόρνα, τους υαλοκαθαριστήρες, τα φλας, τα αλάρμ και τις λειτουργίες SOS, δεν θα μπορεί να επιτύχει τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων.



Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει