Χρ. Μπουκώρος: Διαρκής υποβάθμιση του σιδηρόδρομου στο Βόλο

Τονίζει σε ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας της ΝΔ

Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Τη διαρκή υποβάθμιση του σιδηρόδρομου στο Βόλο και τη Μαγνησία επισημαίνει, με ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ο βουλευτής Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος.

Όπως αναφέρει στην ερώτησή του ο βουλευτής Μαγνησίας, «Σε πλήρη απαξίωση οδηγείται το σιδηροδρομικό δίκτυο και οι υπηρεσίες του Ο.Σ.Ε. στη Μαγνησία, καθώς, σύμφωνα με το υπό διαβούλευση οργανόγραμμα του Ο.Σ.Ε.Α.Ε., προωθείται  η κατάργηση των γραφείων της Δ’ Επιθεώρησης και του Τμήματος της γραμμής Βόλου.

Συγκεκριμένα, η κατάργηση της Δ΄ Επιθεώρησης και των διοικητικών υπηρεσιών του Ο.Σ.Ε. στο Βόλο θα οδηγήσουν, αναμφίβολα, στη σταδιακή απομόνωση της Μαγνησίας, ενώ συγχρόνως θα συντελέσουν στην υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του οργανισμού προς τους κατοίκους του νομού.
Το πνεύμα στο οποίο κινείται το νέο οργανόγραμμα του Ο.Σ.Ε.Α.Ε. έρχεται σε πλήρη σύγκρουση με την υποτιθέμενη ενίσχυση και ανάπτυξη του θεσσαλικού τρένου, όπως διατυμπάνιζε το αρμόδιο υπουργείο.

Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, αποδεικνύεται ότι ο Βόλος, μια πόλη  που βρίσκεται σε κομβικό σημείο, διαθέτοντας λιμάνι υποδοχής κρουαζιερόπλοιων, καθώς και εμπορικών και επιβατικών πλοίων, οδηγείται στο περιθώριο. Αντί να αναβαθμιστεί μέσω της ηλεκτροκίνησης η σύνδεση της πόλης με το υπόλοιπο θεσσαλικό σιδηροδρομικό δίκτυο και να προσαρτηθεί τμήμα της γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας στη γραμμή Βόλου, συζητάμε για την κατάργηση τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμή της πόλης μας.

Τέλος, επισημαίνεται ότι εξακολουθεί να εκκρεμεί η μελέτη παράκαμψης του (S) της Νέας Ιωνίας, για την οποία υπήρχαν δεσμεύσεις υλοποίησης το 2015, το 2016 και το 2017.
Κατόπιν τούτων

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Ισχύει ότι προωθείται η απομόνωση της Μαγνησίας μέσω του νέου οργανογράμματος της Ο.Σ.Ε.Α.Ε.;
2. Γιατί αποδυναμώνει τη Δ’  Επιθεώρηση και το Τμήμα Γραμμής Βόλου, όταν θα έπρεπε κανονικά να το ενισχύσει και να προχωρήσει στην προσάρτηση του τμήματος της γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας στη γραμμή Βόλου;
3. Γιατί καθυστερεί η μελέτη παράκαμψης του (S) της Νέας Ιωνίας;» καταλήγει η ερώτηση του βουλευτή Μαγνησίας Ν.Δ. Χρήστου Μπουκώρου.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει