EKO Rally Acropolis Ε.Δ. Καρούτες SS9: Ασταμάτητος ο Tanak συνεχίζει να προηγείται
Του Γιώργου Παλληκάρη
Ο Tanak είναι πραγματικά ασταμάτητος στο φετινό EKO Rally Acropolis. Και σε αυτήν την Ε.Δ. ήταν ταχύτερος, μπροστά από τον Fourmaux και τον Ogier. Έτσι, παραμένει πρώτος και στη γενική κατάταξη, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως οι μισοί και πλέον οδηγοί μετά το τέλος της Ε.Δ. δήλωσαν πως στο “Ράλλυ των Θεών δεν πρέπει να επαναπαύεσαι ποτέ καθώς δεν ξέρεις τι σε περιμένει στην επόμενη στροφή”.
Για του λόγου το αληθές, ο Joshua Mcerlean, αναγκάστηκε να αλλάξει τον βραχίονα της πίσω ανάρτησης για να συνεχίσει. Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο.
A quick word with Josh 🎤#WRC | #AcropolisRally 🇬🇷 pic.twitter.com/wPZ9lbO9lh
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) June 28, 2025
Ε.Δ. Καρούτες: 19.48χλμ.
Ακόµα µία κλασική ελληνική διαδροµή από τις δεκαετίες του ’70 και του ’80. Για το 2025, το µήκος της φτάνει τα 19,48 χλµ., καθώς ο τερµατισµός της βρίσκεται στην άσφαλτο της Άµφισσας. Η ειδική ξεκινά µέσα από το χωριό Καρούτες (σε άσφαλτο) και, µετά τα πρώτα ανηφορικά κοµµάτια, µπαίνει στο δάσος, ακολουθώντας ένα πολύ τεχνικό τµήµα. Έπειτα από 4 χλµ., ενώνεται µε τον παλιό δρόµο των Καρουτών και κατηφορίζει σε µία από τις ωραιότερες διαδροµές του Πρωταθλήµατος.
Οι χρόνοι της Ε.Δ. Καρούτες και δεξιά η γενική κατάταξη:
Οι δηλώσεις των οδηγών
Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Το στήσιμο είναι καλύτερο σήμερα. Έχω καλύτερη ροή, μπορώ να το χαρώ. Πρέπει να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά στην Ελλάδα, δεν μπορείς να ξέρεις τι σε περιμένει».
Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA «Καλή ειδική, είχα θέμα με το ρυθμό, το αυτοκίνητο είναι μαλακά στημένο και χάσαμε λίγο τις γραμμές. Όλα είναι πιθανά στην Ελλάδα, πρέπει να μείνουμε μακριά από προβλήματα».
Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Γλιστρούσε πολύ και ο δρόμος ακόμη καθαρίζει. Σε αυτό το ράλλυ ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί».
Elfyn EVANS / Scott MARTIN «Δεν είχα εμπιστοσύνη στα φρένα στο μεσαίο τμήμα της ειδικής. Η υπόλοιπη ειδική ήταν εντάξει».
Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA «Δεν έχουμε χειρόφρενο. Σε αυτή την ειδική δεν ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα, αλλά σε κάποια σημεία το χρειάζεσαι. Δεν θα πάρουμε ρίσκο, θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε την στρατηγική μας».
Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY «Αντικαταστήσαμε τον σπασμένο βραχίονα της ανάρτησης. Ήταν δικό μου οδηγικό λάθος. Χάσαμε πολύ χρόνο».
Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN «Γλιστρούσε πολύ, δεν μπορουμε να διατηρήσουμε γραμμές. Κάθε φορά που προσπαθούσα να πιέσω, έχανα την ιδανική γραμμή».
Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Τα ελαστικά δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Τιμωρούμαστε για το τίποτα. Αλλά αυτό ισχύει για όλους. Συνεχίζουμε και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε κάποια διαφορά αν μπορέσουμε».
Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE «Γλιστρούσε πολύ, καθαρίζαμε πολύ το δρόμο. Αγαπώ όμως αυτή την ειδική».
Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS «Δυσκολεύτηκα πολύ. Είναι όμως μέρος της διαδικασίας. Ίσως στο δεύτερο μέρος να βελτιωθούμε. Είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη ειδική».