EKO Rally Acropolis Ε.Δ. Παύλιανη SS8: Ο Tanak ταχύτερος στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας – Ακολουθεί ο Ogier
Του Γιώργου Παλληκάρη
Αρχικά, να αναφέρουμε πως ο Pajari, ο οποίος χθες “έμεινε” από τρόμπα βενζίνης λίγο πριν την έναρξη της 6ης Ε.Δ., δεν ξεκίνησε τον αγώνα σήμερα, καθώς οι μηχανικοί δεν κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα στο service park. Αντίθετα ο Seks, ο οποίος επίσης αποσύρθηκε πριν την έναρξη της τελευταίας χθεσινής Ε.Δ., σήμερα εκκίνησε κανονικά και μάλιστα πρώτος.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Tanak ήταν ταχύτερος από όλους στην Παύλιανη, καθώς έκανε τα 24.58χλμ. σε 19:34.1. Ακριβώς 6.4δευτ. παραπάνω χρειάστηκε ο Ogier για να τερματίσει, ενώ τρίτος ταχύτερος ο Fourmaux με χρόνο 19:44.1.
Μάλιστα ο Έλληνας οδηγός της Ford, Ιορδάνης Σερδερίδης, αγωνίστηκε κανονικά παρά το γεγονός πως είναι άρρωστος. Όπως ο ίδιος δήλωσε “Η αδρεναλίνη κέρδισε την αρρώστια”. Παράλληλα, ο Munster αγωνίστηκε χωρίς να έχει χειρόφρενο, ενώ ο Mcerlean τερμάτισε με σπασμένη πίσω ανάρτηση.
Ε.Δ.Παύλιανη:24.58χλμ.
Αυτή η κλασική ακροπολική ειδική διαδροµή επιστρέφει στο ωράριο του αγώνα για το 2025, µε τη γνωστή κατεύθυνσή της. Ξεκινά µε ένα σχετικά γρήγορο κοµµάτι για περίπου 7 χλµ., σε αρκετά σκληρή επιφάνεια, φτάνοντας στην περιοχή της «Πυράς Ηρακλέους», και περίπου 2 χλµ. αργότερα στην «Καταβόθρα» — ένα σηµείο ιδανικό για κάµπινγκ και παρακολούθηση µεγάλου τµήµατος της διαδροµής, µε πολύ υψηλές ταχύτητες. Από εκεί, η ειδική µπαίνει σε δασικό κοµµάτι και ακολουθεί το πιο στενό και τεχνικό τµήµα του αγώνα, µε αλλεπάλληλες στροφές
Οι χρόνοι της Ε.Δ. Παύλιανη και δεξιά η γενική κατάταξη:
Οι δηλώσεις των οδηγών:
Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS «Είχε ενδιαφέρον. Σαν ξενάγηση στα ελληνικά βουνά. Δεν υπήρχαν γραμμές»
Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE «Ήταν πολύ δύσκολα. Δεν ήξερα αν θα ξεκινήσω, ήμουν άρρωστος, αλλά με την αδρεναλίνη είναι όλα καλά»
Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY «Στην τελευταία στροφή γλίστρησα και χτύπησα μια πέτρα με το πίσω δεξί μέρος του αυτοκινήτου». Σπασμένη πίσω ανάρτηση
Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Έχανε αέρα το πίσω δεξί ελαστικό, αλλά τα τελευταία 5-6 χλμ. δεν είχα ταχύτητα. Ήμουν πολύ προσεκτικός στις αριστερές στροφές, πίεζα μόνο στις δεξιές, θα μπορούσα να είχα πάει πολύ ταχύτερα»
Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN «Πολύ δύσκολη ειδική. Είχε λιγότερη πρόσφυση απ’ ό,τι περίμενα. Πολύ καθάρισμα στο τελευταίο κομμάτι, γλιστρούσα παντού»
Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON «Απαιτητική ειδική. Προσπάθησα να αποφύγω τις πέτρες και να διατηρήσω ρυθμό. Θυσίασα ταχύτητα σε πολλά σημεία. Θα είναι μια μεγάλη μέρα σήμερα»
Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA «Φύγαμε από το σέρβις χωρίς χειρόφρενο και ήταν πολύ δύσκολο στις φουρκέτες»
Elfyn EVANS / Scott MARTIN «Ήταν εντάξει. Δεν είμαι σίγουρος ότι η επιλογή ελαστικών είναι σωστή»
Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Είχαμε καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με τη χθεσινή μέρα. Οδηγήσαμε καθαρά, οι υπόλοιποι θα είναι ταχύτεροι γιατί έχουν περισσότερα μαλακά ελαστικά, αλλά η μέρα είναι μεγάλη»
Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA «Η ειδική είναι σκληρή στην αρχή, σε κάποια σημεία έκοψα πολύ. Ακολουθώ την ίδια στρατηγική με χθες»
Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Σε αυτό το είδος ειδικών προσπαθώ να οδηγώ καθαρά, αλλά ήταν μια σκληρή ειδική»
Το σημερινό πρόγραμμα