EKO Rally Acropolis – Ε.Δ.Ταρζάν SS15: Τίποτα δεν σταματά τον φορμαρισμένο Tanak – Κλατάρισμα για Rovanpera


Του Γιώργου Παλληκάρη

Πριν ακόμα καταλαγιάσει το χώμα και η σκόνη από το πέρασμα στο Σμόκοβο, οι οδηγοί ξεκίνησαν την δεύτερη Ε.Δ. της ημέρας, η οποία δεν είναι άλλη από τον θρυλικό Ταρζάν. Την πιο απαιτητική και σκληροτράχηλη διαδρομή του EKO Rally Acropolis, στην οποία δοκιμάζονται αντοχές τόσο των οδηγών, όσο και των ελαστικών – αναρτήσεων.

Τα 23.37χλμ. του Ταρζάν, ταχύτερα από όλους έκανε, ο συνήθης ύποπτος Tanak, που με το Hundai i20N του, φέτος δεν έχει αντίπαλο στο Ράλλυ των Θεών.  Ακολούθησε ο Ogier και τρίτος ταχύτερος ήταν ο Evans.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το φετινό EKO Rally Acropolis έχει δείξει το σκληρό του πρόσωπο στον Kalle Rovanpera (που το είχε κερδίσει το 2023), καθώς μετά την χθεσινή του εγκατάλειψη στην SS11, τώρα ήταν και ο μόνος που είχε κλατάρισμα στην Ε.Δ. Ταρζάν, χάνοντας πάνω από 1 λεπτό.

Στην γενική κατάταξη δεν άλλαξε το παραμικρό, με τον Tanak να ηγείται έχοντας απόσταση 49.9δευτ. από τον δεύτερο Ogier και 3 λεπτά από τον τρίτο Fourmaux.

 

 

 

 

 

Ε.Δ. Ταρζάν: 23.37χλμ.


Τα πρώτα περίπου δέκα χιλιόµετρα της διαδροµής ξεδιπλώνονται µέσα σε πυκνό δάσος, σε ένα κοµµάτι µε σκληρή, σταθερή επιφάνεια, που επιτρέπει στα πληρώµατα να βρουν ρυθµό. Στη συνέχεια, για περίπου τέσσερα χιλιόµετρα, ο δρόµος γίνεται ιδιαίτερα καλός και φαρδύς. Όµως, µετά τη διασταύρωση για Ροβολιάρι και Ρεντίνα, ξεκινά το γνωστό λιθόστρωτο του Ταρζάν – ένα τµήµα θρυλικό, που δοκιµάζει αντοχές, καθώς οι πέτρες και το σκληρό ανάγλυφο απαιτούν µέγιστη προσοχή. Αναρτήσεις και ελαστικά δοκιµάζονται στο έπακρο, σε έναν δρόµο που έχει αφήσει το αποτύπωµά του στην παράδοση του αγώνα. Η ειδική διαδροµή ολοκληρώνεται λίγο πριν από την είσοδο του χωριού Παλαιά Γιαννιτσού.

Οι χρόνοι της Ε.Δ. Ταρζάν και δεξιά η γενική κατάταξη:

Οι δηλώσεις των οδηγών:

Sami PAJARI / Marko SALMINEN «Διαφορετική ειδική σε σχέση με την προηγούμενη. Κάναμε ένα καθαρό πέρασμα, αλλά γλιστρούσε πολύ σε κάποια σημεία. Προσπάθησα να οδηγήσω έξυπνα».

Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN (Κλατάρισμα πίσω αριστερά. Σταμάτησαν να αλλάξουν ελαστικό). «Δεν έχω ιδέα τι συνέβη. Ένα κομμάτι της ειδικής είναι σκληρό. Δεν θα είναι εύκολη η Power Stage, αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON «Πολύ μπόσικο χώμα. Διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με την προηγούμενη ειδική. Γενικά είμαι χαρούμενος με το αυτοκίνητο. Αλλά η ειδική γλιστρούσε πολύ, είναι τρελό».

Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS «Ήταν εντάξει. Απλά περάσαμε. Δεν ήταν άσχημα, ούτε και καλά».

Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY «Πολύ διαφορετική από την πρώτη ειδική, ήταν ωραία. Σε όλες τις ειδικές στην Ελλάδα μπορεί εύκολα να κάνεις το λάθος».

Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Είχαμε σπασμένο αμορτισέρ. Μας στοίχισε πολύ σε ταχύτητα. Το αυτοκίνητο δεν ήταν σταθερό».

Elfyn EVANS / Scott MARTIN «Η ειδική βελτιώνεται. Προσπαθήσαμε να είμαστε προσεκτικοί στις φουρκέτες. Είναι πολύ σκληρή ειδική».

Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA «Ήξερα ότι ο Kale είχε κλατάρισμα και δεν ήθελα να συμβεί και σε εμάς κάτι τέτοιο. Επίσης δεν υπάρχει πρόσφυση».

Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Πάντα λέω πως ο Ott έχει μόνο ένα mode: Flat out! Στην αρχή πήγα αργά, γιατί η ειδική είναι πολύ σκληρή, γεμάτη πέτρες».

Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Ο Seb δεν έχει δει ακόμη τίποτα! Ήταν μια ειδική για επίθεση για τον Seb. Κάνουμε διαχείριση. Πιέσαμε στα μαλακά κομμάτια της ειδικής, έχω καλή αίσθηση του αυτοκινήτου».





Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει