Η Ζ. Μακρή με τη UNICEF σε δομές και σε σχολεία που φοιτούν παιδιά πρόσφυγες

Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Η υφυπουργός Παιδείας και βουλευτής Ν. Μαγνησίας κα Ζέττα Μ. Μακρή, συνοδευόμενη από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης UNICEF κ. Σιμόπουλο, τον ΓΓ του ΥΠΑΙΘ κ. Κόπτση, την Αν. Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας κα Ζιάκα και τους διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Πολύζο και κ. Σαβελίδη, επισκέφτηκε σχολεία της Μαγνησίας όπου φοιτούν μαθητές πρόσφυγες.

Στο γυμνάσιο Ιωλκού, το 5ο δημοτικό σχολείο Βόλου και το 5ο Λύκειο Βόλου, η κα Μακρή συνομίλησε με εκπαιδευτικούς και παιδιά για την ομαλή ένταξη και ενσωμάτωση των μαθητών προσφύγων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, για τις εμπειρίες από τις χώρες καταγωγής τους και παρακολούθησε δράσεις από τους μαθητές.

Η κα Μακρή επισκέφτηκε, επίσης, τη Δομή Φιλοξενίας Προσφύγων Μόζα συνοδευόμενη από τη Διοικήτρια της δομής κα Γιαλίδη.

Στη συνέχεια, η υφυπουργός Παιδείας χαιρέτισε και συμμετείχε στον ανοιχτό διάλογο με θέμα «Εκπαίδευση Προσφύγων: Επένδυση στον άνθρωπο, επένδυση στο μέλλον». Η κα Μακρή αναφέρθηκε στη στόχευση του Υπουργείου Παιδείας, μέσα από το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων και τη στενή συνεργασία του ΥΠΑΙΘ με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τον Συνήγορο του Πολίτη, τη UNICEF, τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης και την αντιπροσωπεία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ στην Ελλάδα.

Η υφυπουργός Παιδείας έδωσε τα πρόσφατα στοιχεία που αφορούν την εκπαίδευση παιδιών προσφύγων αναφέροντας ότι στα σχολεία φοιτούν 12.661 μαθητές με προσφυγικό προφίλ ενώ έχουν γίνει προσλήψεις 1.766 εκπαιδευτικών για τις Δομές Υποδοχής Εκπαίδευσης Προσφύγων και τις Τάξεις Υποδοχής.

«Με τον στόχο μας να είναι ‘’Ούτε ένα παιδί εκτός σχολείου’’ αγωνιζόμαστε για ένα ελεύθερο και ανθρώπινο σχολείο, απαλλαγμένο από κατηγοριοποιήσεις και αποκλεισμούς. Η συμπεριληπτική διαπολιτισμική εκπαίδευση, η εφαρμογή, η διαδρομή και η εξέλιξη των αρχών της μέσα στις βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτελεί μια σταθερή θεματική σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Το Υπουργείο Παιδείας προτάσσει, υποστηρίζει και διασφαλίζει την πλήρη συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων και μεταναστών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα».

Την ουσία της ημερίδας ενδυνάμωσαν με δρώμενό τους οι μαθητές του 5ου δημοτικού σχολείου Βόλου και μέσω βιντεοπροβολής οι μαθητές του Γυμνασίου Ιωλκού.

Ακολούθησε συνάντηση της υφυπουργού Παιδείας και του ΓΓ του ΥΠΑΙΘ κ. Κόπτση με διευθυντές σχολικών μονάδων της Μαγνησίας στη βάση της τακτικής επικοινωνίας και του γόνιμου διαλόγου.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει