ΗΧΗΤΙΚΟ – Τριαντόπουλος στον Γ. Κουμιώτη: «2η φάση για τη σύνδεση όλων των ΒΙΠΕ με Αεροδρόμιο, Λιμάνι και Εμπορευματικό Κέντρο και πρόταση αξιοποίησης του Αεροδρομίου από το Υπερταμείο…»

Δέσμευση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ για αλλαγή σκάφους στην γραμμή Αγ. Κυριακή – Βόλος με ταχύπλοο και ενδεχόμενη προσθήκη και άλλων περιοχών εντός του Παγασητικού Κόλπου

«Έβρεξε» ειδήσεις το πρωινό της Πέμπτης ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιος για θέματα κρατικής αρωγής και αποκατάστασης από φυσικές καταστροφές, Χρήστος Τριαντόπουλος, μιλώντας στο Radio Marconi 96,1 F.M. και στην εκπομπή του Γιώργου Κουμιώτη για τα εν εξελίξει έργα στην Μαγνησία.

Αναφερθείς αρχικά στην παρουσίαση της μελέτης της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ για την αξιοποίηση της Δημοτικής περιουσίας του Δήμου στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ρήγα Φεραίου, κατά την οποία συμμετείχε, καθώς πρόκειται για δική του πρωτοβουλία, από την οποία αναμένεται να προκύψει η δημιουργία Εμπορευματικού Κέντρου στο Αερινό και Πρότυπη βιο-οικονομική περιοχή στον Αγ. Γεωργίο, ο κ. Τριαντόπουλος ερωτηθείς σχετικά έβγαλε ειδήσεις.

Η πρώτη είδηση αφορούσε στον Ο.Σ.Ε. και την σιδηροδρομική σύνδεση όλων των ΒΙΠΕ της Μαγνησίας, με την κύρια γραμμή, καθώς επίσης και με το Αεροδρόμιο, το Λιμάνι και το Εμπορευματικό Κέντρο που θα δημιουργηθεί, αφού όπως εξήγησε ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργό, τις επόμενες εβδομάδες περνάει και η δεύτερη φάση από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Σ.Ε., διαμορφώνεται ένα κόστος περίπου στο 1,3 εκατ. ευρώ, θα αρχίσει η εκπόνηση της μελέτης και εν συνεχεία θα αναζητηθούν οι πόροι.

Η δεύτερη είδηση αφορούσε στην τελική πρόταση αξιοποίησης του Αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου από το Υπερταμείο, η οποία όπως αποκάλυψε αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι και όλα δείχνουν ότι το Αεροδρόμιο εκτός από επιβατικό, αναμένεται να αποκτήσει εμπορευματική δραστηριότητα.

Τέλος και ερωτηθείς σχετικά από τον δημοσιογράφο για την επιδοτούμενη γραμμή Αγ. Κυριακή – Βόλος, ο κ. Τριαντόπουλος δεσμεύτηκε για αλλαγή σκάφους και πιο συγκεκριμένα για την έλευση ταχυπλόου, αφήνοντας μάλιστα ανοιχτό το ενδεχόμενο η συγκεκριμένη γραμμή να διευρυνθεί, ενδεχομένως και με την προσθήκη και άλλων περιοχών εντός του Παγασητικού Κόλπου.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει