Κολυνδρίνη σε τόνο αυστηρό για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου: «Δεν δέχομαι να υποτιμά κανείς τη νοημοσύνη μου – Το ότι αντιδράσαμε ανέστειλε τις όποιες επιθυμίες και νομίζω πως είναι μεγάλη επιτυχία!»

ΗΧΗΤΙΚΟ: «Υπάρχει σταθμός χωρίς σταθμάρχη; Στο τέλος θα ξεχάσουμε και την ελληνική μας γλώσσα… Αν κάποιοι ήθελαν να στρογγυλεύσουν τις γωνίες, αυτό είναι δικό τους θέμα και το κάνουν για δικούς τους λόγους…»

Στο Radio Marconi 96,1 F.M. και στην εκπομπή του Αντώνη Κουμιώτη, μίλησε το πρωινό της Δευτέρας η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη, στον απόηχο όσων συνέβησαν τις προηγούμενες ημέρες με τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, αναγκάζοντάς την να λάβει την πρωτοβουλία και να στείλει επιστολή προς την Διοίκηση του ΟΣΕ, με κοινοποίηση στον υπουργό Καραμανλή, με αποτέλεσμα τελικώς, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, την αναστολή των όποιων επιθυμιών και την αλλαγής της δομής, τουλάχιστον με βάση τα όσα ειπώθηκαν την επόμενη ημέρα.

Πιο συγκεκριμένα και με ύφος αυστηρό, η αντιπεριφερειάρχης δήλωσε, στέλνοντας μηνύματα προς διάφορες κατευθύνσεις: «Επειδή ποτέ δεν έμαθα να παίζω με τις λέξεις, ούτε να κρύβομαι πίσω από αυτές, ήταν σαφέστατο το έγγραφο το οποίο εστάλη από τον κ. Πατέρα προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, το οποίο μιλούσε για μετακίνηση όλου του προσωπικού στη Λάρισα. Εγώ ξέρω με τη νόηση ενός μέσου πολίτη, δεν χρειάζεται να είσαι ιδιαίτερα έξυπνος για να το κατανοήσεις, ότι όταν μετακινείς το προσωπικό, τους εργαζόμενους από έναν φορέα, αφενός τον ευνουχίζεις, τον υποβαθμίζεις και όταν παίρνεις το σύνολο του προσωπικού παύει να λειτουργεί. Υπάρχει σταθμός χωρίς σταθμάρχη; Μπορεί ένας τερματικός σταθμός να λειτουργήσει, όταν του παίρνεις όλο το προσωπικό; Για να μάθουμε δηλαδή και να ερμηνεύουμε σωστά, γιατί στο τέλος θα ξεχάσουμε και την ελληνική μας γλώσσα. Δεν δέχομαι να υποτιμά κανείς τη νοημοσύνη μου, όπως και κανένας πολίτης. Όταν λοιπόν ένα έγγραφο, το οποίο έχει βγει στο φως της δημοσιότητας, το έχετε δει, μιλάει στην ουσία για προσωρινή αναστολή, πολύ απλά μιλάει για σταμάτημα λειτουργίας του Σιδηροδρομικού Σταθμού στην υφιστάμενή του δομή και κατάσταση. Αυτό λοιπόν ισχύει και καμία άλλη ερμηνεία δεν επιδέχεται. Τώρα, αν κάποιοι ήθελαν να στρογγυλεύσουν τις γωνίες, αυτό είναι δικό τους θέμα και το κάνουν για δικούς τους λόγους. Τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα. Υπήρξε ένα ξεκάθαρο έγγραφο, το οποίο υποβάθμιζε σε βαθμό επικινδυνότητας τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, την ώρα που μιλάμε για ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας, μιλάμε για αναβάθμιση των δικτύων, για νέες συγκοινωνίες, για, για, για, δεν ταιριάζει, δεν συνάδει με τα δεδομένα… Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου είναι συνειρμικά ένα σημείο αναφοράς, είναι κάτι το οποίο συνδέεται με την ίδια την πόλη και νομίζω πως δεν έπρεπε καν να το αγγίξουν ως θέμα. Αυτό είναι το επιθυμητό για την τοπική κοινωνία, αυτές τις προσλαμβάνουσες είχα από την τοπική κοινωνία του Βόλου, οι οποίες ταυτίζονταν απόλυτα με την δική μου θέση. Έστειλα λοιπόν μία επιστολή και ευοδώθηκε το αντικείμενο των αιτουμένων μέσα στην επιστολή. Το ότι αντιδράσαμε πάραυτα και ότι η επιστολή αυτή κοινοποιήθηκε και στον υπουργό τον κ. Καραμανλή, ανέστειλε τις όποιες επιθυμίες, ανέστειλε την αλλαγή της δομής, τουλάχιστον με βάση τα όσα ειπώθηκαν την επόμενη ημέρα και νομίζω πως αυτό είναι μεγάλη επιτυχία, τόσο των Μέσων που υποστήριξαν αυτήν μας τη θέση, όσο και ημών που το παλέψαμε και τελικά πέτυχε. Τώρα οι όποιες άλλες ερμηνείες, είναι μακριά από εμένα προσωπικά».

Μπορεί επίσης να σας αρέσει