Κων. Μαραβέγιας: Ο νέος οδικός άξονας Ε65 έργο στρατηγικής σημασίας για το μέλλον της Μαγνησίας
Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:
Στις νέες προοπτικές που διανοίγονται για τη Μαγνησία με την κατασκευή του οδικού άξονα Ε65, αναφέρθηκε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μαραβέγιας κατά την ομιλία του στη Βουλή επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κύρωση της σύμβασης του έργου, προϋπολογισμού 490 εκατομμυρίων ευρώ.
Πρόκειται, όπως είπε, για ένα έργο πνοής που πρωτοξεκίνησε η ΝΔ το 2007 με τη μορφή σύμβασης παραχώρησης και την ολοκλήρωσή του διεκδίκησε με επιμονή ο Κυριάκος Μητσοτάκης τους τελευταίους μήνες, πετυχαίνοντας τελικά την ένταξη του αυτοκινητόδρομου στις χρηματοδοτήσεις του Ταμείου Ανάκαμψης.
Ο κ. Μαραβέγιας δήλωσε προσωπικά υπερήφανος για το γεγονός ότι πριν έναν χρόνο ακριβώς, με Ερώτησή του προς το υπουργείο, έθεσε τα ζητήματα που απασχολούσαν τη κοινωνία της Θεσσαλίας σε σχέση με την πρόοδο του Βορείου τμήματος του Ε65, ο οποίος θα συνδέσει τη Κεντρική με τη Βόρεια και τη Δυτική Ελλάδα. Ακριβώς αυτές οι διασυνδέσεις, όπως είπε, καθιστούν το έργο κρίσιμης σημασίας για την ένταξη της Θεσσαλίας στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, καθώς θα επιτευχθεί η ταχύτερη και ευκολότερη μεταφορά αγαθών και ανθρώπων από τη Θεσσαλία στην υπόλοιπη Ευρώπη, φέρνοντας πιο κοντά και τη Μαγνησία στις ευρωπαϊκές αγορές.
Σύμφωνα με τον βουλευτή, το μεγάλο στοίχημα για τη Μαγνησία και τη Θεσσαλία γενικότερα, αφορά στη διαφοροποίηση της τοπικής οικονομίας και στην ανάπτυξη νέων εξωστρεφών δραστηριοτήτων που θα δώσουν στις θεσσαλικές επιχειρήσεις καινούργια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Μια τέτοια ευκαιρία αποτελεί και η οδική διασύνδεση της Μαγνησίας μέσω Ε65 με άλλες γεωγραφικές ενότητες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη γενικότερα, η οποία αν αξιοποιηθεί στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου σχεδίου, θα δημιουργήσεις νέες προοπτικές για την προσέλκυση ιδιωτικών επενδύσεων, αλλά και υποστηρικτικές υπηρεσίες όπως είναι οι συνδυασμένες μεταφορές, τα logistics και η πολυτροπική διαμετακόμιση. Υπηρεσίες που θα αναδείξουν τη Μαγνησία ως κόμβο εσωτερικού και εξωτερικού εμπορίου. Αλλά και ως μια περιοχή που συνδυάζει τις σύγχρονες διεθνείς μεταφορές (αεροπορικές, θαλάσσιες και οδικές) με ένα διασυνδεόμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, ικανά να μεταφέρουν προϊόντα και ανθρώπους γρήγορα και οικονομικά.
Στο σημείο αυτό, ο κ. Μαραβέγιας αναγνώρισε την πρωτοβουλία του συναδέλφου του Αλ. Μεϊκόπουλου, από τον ΣΥΡΙΖΑ, να επαναφέρει με αφορμή το Ταμείο Ανάκαμψης το θέμα της ενίσχυσης του ρόλου των υφιστάμενων επιχειρηματικών πάρκων και βιομηχανικών περιοχών στην εφοδιαστική αλυσίδα, με ταυτόχρονη κατασκευή νέων Εμπορευματικών Κέντρων στη Μαγνησία. Υπενθύμισε, ωστόσο, ότι επί κυβέρνησης Τσίπρα, ο νομός Μαγνησίας δεν γνώρισε τέτοια έργα, παρά την πολυπληθή εκπροσώπηση από τον ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή αλλά και 2 υφυπουργούς στη κυβέρνηση, και μάλιστα στους κρίσιμους τομείς των οικονομικών και των μεταφορών. «Το τι έκαναν τότε οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το έχει καταγράψει η ιστορία και σίγουρα δεν ήταν εμπορευματικά κέντρα στη Μαγνησία…», σχολίασε χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας, ο κ. Μαραβέγιας υπογράμμισε ότι η ΝΔ ήλθε για να δώσει ένα τέλος στις κούφιες υποσχέσεις, στις αυταπάτες και στα σχέδια που έμεναν μόνο στα χαρτιά. «Με συγκεκριμένα έργα η παρούσα κυβέρνηση έρχεται να σπάσει τον φαύλο κύκλο της αναποτελεσματικότητας του ΣΥΡΙΖΑ και να υπερβεί τις συνέπειες της οικονομικής και υγειονομικής κρίση. Τύχη αγαθή έφερε στη χώρα την κυβέρνηση Μητσοτάκη, ακριβώς την ώρα που καλείται να διαχειριστεί τα 72 δισεκατομμύρια ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης και του νέου ΕΣΠΑ. Αυτή ακριβώς η σοβαρή και υπεύθυνη διακυβέρνηση αποτελεί εγγύηση ότι η Ελλάδα των έργων έχει πάρει μπρος και θα συνεχίσει να δουλεύει», κατέληξε.