Κων. Μαραβέγιας: Ξεπεράστηκαν προβλήματα εξυπηρέτησης ασφαλισμένων του πρώην Τ.Σ.Α.Υ.

Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Αποκαθίσταται πλέον η επικοινωνία με το Ε.Τ.Α.Α. – Τ.Σ.Α.Υ. για τους ασφαλισμένους του Ταμείου, καθώς σε συνάντηση του βουλευτή Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας κ . Κων. Μαραβέγια με τον Διοικητή του ΕΦΚΑ κ. Παν. Τουφεξή, ανακοινώθηκε ότι αντιμετωπίστηκαν τα προβλήματα και η ενημέρωση των πολιτών γίνεται άμεσα μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1555.

«Με τον Διοικητή του ΕΦΚΑ είχαμε μια ουσιαστική συνάντηση για να ξεπεραστούν προβλήματα στην εξυπηρέτηση ασφαλισμένων του πρώην Τ.Σ.Α.Υ και ήδη αντιμετωπίστηκαν» επισήμανε ο κ. Μαραβέγιας και πρόσθεσε ότι «μεταρρυθμίσεις, ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους, σύγχρονες υπηρεσίες για τον πολίτη, έρχονται να διορθώσουν τον κατακερματισμό συστημάτων και δυσλειτουργίες και να αναβαθμίσουν υπηρεσίες».

Επίσης, στο πλαίσιο εφαρμογής του νέου οργανογράμματος για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, τέθηκε σε λειτουργία το Αποκεντρωμένο Τμήμα ΚΕΑΟ Μαγνησίας με έδρα τον Βόλο, με χωρική αρμοδιότητα εντός των ορίων των Περιφερειακών Ενοτήτων Μαγνησίας και Σποράδων.

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αυτού του ασπόνδυλου γίγαντα, του ΕΦΚΑ, η διαλειτουργικότητα συστημάτων και ο εκσυγχρονισμός οργανογραμμάτων, αναβαθμίζουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες, μειώνουν τους χρόνους, κυρίως στις απονομές συντάξεων και τη γραφειοκρατία.

Με νέο βηματισμό, σταθερότητα και νέα εργαλεία, ξεπερνιούνται παθογένειες της βεβιασμένης και χωρίς οργάνωση ενοποίησης των παλαιών ασφαλιστικών ταμείων, ώστε ο ΕΦΚΑ να παρέχει καλύτερη και πιο ποιοτική εξυπηρέτηση στον πολίτη και παράλληλα να επιτελεί τον κοινωνικό του ρόλο», κατέληξε ο κ. Μαραβέγιας.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει