O όμιλος VW μετασχηματίζεται σε έναν ηλεκτρικό κολοσσό

[ad_1]


Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2021, 08:08

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τεχνολογία, ταχύτητα, κλίμακα. Αυτές είναι οι τρεις λέξεις – κλειδιά για την επόμενη μέρα της αυτοκινητοβιομηχανίας και τη μετάβαση προς πολύ πιο ασφαλή, πιο έξυπνα και τελικά αυτόνομα αυτοκίνητα.

Ο μετασχηματισμός του Volkswagen Group σε όμιλο σύγχρονων υπηρεσιών κινητικότητας, με ιδιαίτερη βαρύτητα στο καινοτόμο λογισμικό και έμφαση στα ισχυρά brands και τις πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας παγκόσμιας εμβέλειας, πλέον έχει τη δική του στρατηγική.

Ο Dr. Herbert Diess, CEO του γερμανικού ομίλου παρουσίασε τη στρατηγική «NEW AUTO», που με ορίζοντα το 2030 θα οδηγήσει το Group στον μετασχηματισμό, επιτυγχάνοντας συνέργειες ανάμεσα στις μάρκες και αύξηση της απόδοσης επί των πωλήσεων στο 8-9%, από το 7-8% που είναι σήμερα.

 

Η κυριαρχία των BEV

Μέχρι το 2030, το Volkswagen Group σχεδιάζει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυτοκίνητο κατά 30% στον κύκλο ζωής. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) αναμένεται να αυξηθεί στο 50%, ενώ το 2040, σχεδόν το 100% όλων των νέων οχημάτων του Group σε μεγάλες αγορές, 18.000 νέοι ταχυφορτιστές μόνο από τη VW σε όλη την Ευρώπηθα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων. Όσο για τα συμβατικά οχήματα, τα επόμενα 10 χρόνια θα έχουν συρρικνωθεί κατά τουλάχιστον 20%.

Η VW έχει ήδη διαθέσει 73 δισεκατομμύρια ευρώ για μελλοντικές τεχνολογίες από το 2021 έως το 2025. Πριν το μέσο της δεκαετίας, θα παρουσιαστεί η SSP – Scalable Systems Platform ή Αρθρωτή Πλατφόρμα Συστημάτων που θα διαδεχθεί τις MQB, MSB, MLB, καθώς και τις MEB και PPE.

Η επόμενη γενιά οχημάτων θα είναι πλήρως ηλεκτρική, πλήρως ψηφιακή και εξαιρετικά επεκτάσιμη. Περισσότερα από 40 εκατομμύρια οχήματα θα κατασκευαστούν πάνω στην SSP, η οποία θα είναι διαθέσιμη και σε άλλους κατασκευαστές.

Παράλληλα, ο όμιλος θα κατασκευάσει έξι giga-εργοστάσια στην Ευρώπη με συνολική παραγωγική ικανότητα 240 GWh έως το 2030. Το πρώτο από αυτά θα ανεγερθεί στη Σουηδία, το δεύτερο στη Γερμανία και το τρίτο στην Ισπανία.

Όσον αφορά το δίκτυο υψηλής ισχύος φόρτισης (HPC), το Volkswagen Group θα υλοποιήσει 18.000 σημεία στην Ευρώπη, 17.000 στην Κίνα και 10.000 στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αποκαλύφθηκε το νέο VW Polo GTI

Τι μπαταρίες φέρουν τα ηλεκτρικά ID.3 και ID.4 της Volkswagen;

Πόσο κοστίζει με την επιδότηση το νέο Audi Q4 e-tron;

 

[ad_2]

Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει