Toyota  «Το μέλλον βρίσκεται στην μετατροπή των τωρινών μοντέλων σε ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα»

[ad_1]


Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2023, 13:30

Toyota  «Το μέλλον βρίσκεται στην μετατροπή των τωρινών μοντέλων σε ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα»

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί να διανύουμε εδώ και μία τριετία την σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, όμως ο δρόμος που έχουμε μπροστά μας είναι πολύ μεγάλος. Παρόλα αυτά, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη δεσμευτεί να σταματήσουν να πωλούν οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), ήδη από το τέλος της δεκαετίας.

Ο Akio Toyoda όμως έχει μία διαφορετική θεωρία που αποδεικνύει έμπρακτα. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Toyota Motor Corporation, η δημιουργία νέων ηλεκτρικών μοντέλων, θα μειώσει ελάχιστα τις εκπομπές των ήδη εκατομμυρίων αυτοκινήτων που είναι εξοπλισμένα με ICE – ακόμα κι αν όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα πωληθούν κάποια μέρα είναι ηλεκτρικά.

Η λύση της Toyota είναι να μετατρέψει τα υπάρχοντα οχήματα σε πλήρως ηλεκτρικά είτε εξοπλίζοντας τα με κινητήρα υδρογόνου. Η Toyota έκανε πράξη τα λεγόμενα της στο Tokyo Auto Salon όπου η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε δύο AE86 Concept. Το ένα είναι πλήρως ηλεκτρικό ενώ το άλλο τροφοδοτείται από υδρογόνο.

Ντυμένο με το εμβληματικό ασπρόμαυρο σώμα, το υδρογονοκίνητο AE86 H2 Concept ήταν εξοπλισμένο με δύο αποθήκες υδρογόνου που προέρχονται από το Mirai τοποθετημένες στο πορτμπαγκάζ. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας κάτω από το καπό είχε τροποποιημένα μπεκ ψεκασμού καυσίμου, σωλήνες καυσίμου και μπουζί για να πληροί τις προδιαγραφές του συστήματος υδρογόνου.

Το Toyota AE86 BEV Concept, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιούσε έναν ηλεκτρικό κινητήρα που προέρχεται από ένα υβριδικό Tundra, μια μπαταρία από ένα Prius plug-in υβριδικό και εξαρτήματα από άλλα μοντέλα Toyota και Lexus παραγωγής. Παραδόξως, ήρθε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

 «Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν μια στροφή 100 τοις εκατό σε ηλεκτρικά ηλεκτρικά με μπαταρία, οπουδήποτε μεταξύ 2030 και 2040», δήλωσε η Toyoda στην έκθεση Automotive News. «Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δεν μπορούμε να επιτύχουμε ουδετερότητα εκπομπών άνθρακα έως το 2050 απλώς μεταθέτοντας όλες τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά οχήματα. … Είναι σημαντικό να παρέχουμε επιλογές για αυτοκίνητα που ήδη υπάρχουν».

 


Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2023, 13:30

[ad_2]

Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει