Τοποθέτηση Μεϊκόπουλου στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής που διοργανώνεται στο Βόλο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ την ανακοίνωση του Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Ξεκίνησαν την Παρασκευή 28/3/2014 οι εργασίες του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής, με θέμα «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», που διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) και το Παράρτημα ΠΕΚΑΠ Θεσσαλίας, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών), το Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας (Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.) και την ΑΣΠΑΙΤΕ Βόλου. Κατά την εναρκτήρια συνεδρίαση, ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, δήλωσε τα εξής:

«Η επιλογή της πόλης μας για τη διεξαγωγή του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής είναι ιδιαίτερα τιμητική αλλά και εύστοχη, μιας κι ο Βόλος διαθέτει στην Πολυτεχνική του Σχολή ένα από τα καλύτερα Τμήματα που έχουν σχέση με την Επιστήμη της Πληροφορικής, Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, γνωστό για το υψηλό επίπεδό του σε όλη την Ελλάδα.

Σήμερα που η πολυπόθητη ανάπτυξη αποτελεί για τη χώρα μας μονόδρομο, η Ελλάδα δεν μπορεί να αγνοεί τις εξελίξεις στην Πληροφορική. Σε αυτό το πλαίσιο, η Πληροφορική πρέπει να διεκδικήσει μια διαφορετική θέση στην ελληνική Εκπαίδευση, έναν ρόλο επικαιροποιημένο, και να αντιμετωπιστεί με την δέουσα σοβαρότητα που επιβάλλουν οι νέες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες.

Ένας διευρυμένος ρόλος της Πληροφορικής στα σχολεία, που θα επιτρέψει μάλιστα τον συνδυασμό της με άλλες Επιστήμες, θα αναβαθμίσει την ποιότητα και την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων μαθητών, οι οποίοι θα είναι κάτι ουσιαστικότερο από ικανοί χρήστες του Facebook και του Youtube. Θα γίνουν δημιουργοί γνώσης. Αυτή η εξέλιξη των χρηστών σε δημιουργούς αντανακλά, εξάλλου, το όραμα της σύγχρονης Εκπαίδευσης της Δημιουργικής σκέψης, που έχει στόχο την ανάπτυξη προσωπικοτήτων.

Στην Ελλάδα της ανεργίας των νέων του 60%, η καλλιέργεια ανθρώπινου δυναμικού με υψηλού επιπέδου ψηφιακό εναλφαβητισμό είναι σε μεγάλο βαθμό η απάντηση στην Κρίση της Απασχόλησης που μπορεί να δώσει το Σχολείο. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι τα επαγγέλματα σχετικά με την Πληροφορική έχουν προσβληθεί λιγότερο από την Κρίση. Το μέλλον των επιστημόνων Πληροφορικής προδιαγράφεται ευοίωνο, αφού, αν λάβουμε υπ’ όψιν τις συντηρητικότερες προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, 380.000 θέσεις πληροφορικής θα είναι κενές στην Ευρώπη ως το 2015.

Είναι πολύ σημαντικό η Ελλάδα να μην καθυστερήσει κι άλλο να ακολουθήσει τις διεθνείς εξελίξεις στον χώρο της Εκπαίδευσης, τη στιγμή μάλιστα που στις περισσότερες δυτικές χώρες η Εκπαίδευση ενισχύεται ολοένα και περισσότερο ηλεκτρονικά. Εύχομαι καλή επιτυχία στις εργασίες του Συνεδρίου σας. Ευχαριστώ.»

Μπορεί επίσης να σας αρέσει