Μετά το 1-2 της Hyundai στο Ράλι Σαρδηνίας το πρωτάθλημα του WRC αποκτά άλλο ενδιαφέρον

[ad_1]

Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Ο 6ος γύρος του WRC στο Rally Italia Sardegna ήταν μια καλή ανάσα για την αγωνιστική ομάδα της Hyundai. Μετά το 1-2 που έκανε στη Σαρδηνία μειώθηκε σημαντικά η απόσταση που είχε από την Toyota.

Η διαφορά της Hyundai με την Toyota που προηγείται στην κατάταξη Κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA είναι μόλις 23 βαθμούς. Ελάχιστη η διαφορά για το μαραθώνιο που ακολουθεί. Η Toyota Gazoo Racing World Rally Team έχει 235, η Hyundai Shell Mobis World Rally Team έχει 212 βαθμούς και φυσικά δεν απειλείται από την M-Sport Ford World Rally Team που βρίσκεται στην 3η θέση με148 βαθμούς.

Εκτός από τα πανηγύρια στην αγωνιστική ομάδα της Hyundai, ο Νο 1 οδηγός της ομάδας, ο νικητής στο ράλλυ της Σαρδηνίας, ο Thierry Neuville πανηγυρίζει για τρείς λόγους. Ο πρώτος είναι γιατί κέρδισε το δύσκολο αγώνα. Ο δεύτερος είναι γιατί έφθασε τους 93 βαθμούς και η διαφορά του από τον Rovanpera «παλεύεται» . Είναι στη 2η θέση στην κατάταξη των οδηγών. 

Υπάρχει και ένας τρίτος λόγος που φυσικά ο Neuville δεν το λέει ανοικτά. Όταν πέρυσι ο πρώην ομόσταυλός του Ott. Tanak παραπονέθηκε στον Team Manager ότι του στερεί τις νίκες όταν βοηθάει περισσότερο τον Neuville δεν βρήκε θετική ανταπόκριση. Τότε ο Ott Tanak είπε ότι αποχωρεί από τη Hyundai γιατί θεωρεί ότι είναι καλύτερος οδηγός από τον Βέλγο.

Ο Neuville που είναι 100 % επαγγελματίας του ευχήθηκε καλή συνέχεια και τα αποτελέσματα θα δείξουν ποιος είναι καλύτερος. 

Σήμερα στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Kalle Rovanpera με 118 βαθμούς και ακολουθεί ο Thierry Neuville με 93 βαθμούς ενώ ο Ott. Tanak είναι στην 3η θέση με 85 βαθμούς. 

Ο Esapekka Lappi που εντυπωσίασε με τις ικανότητές του στη Σαρδηνία βρίσκεται πίσω από τους Enans (83) και Ogier (70) . Ο Lappi έχει 67 βαθμούς αλλά εκτιμάται ότι στο τελικό αποτέλεσμα θα βρίσκεται μέσα στην 1η πεντάδα.

Στη Σαρδηνία η καταρακτώδης βροχή την Παρασκευή αλλά και οι κακές καιρικές συνθήκες του Σαββάτου έκαναν δύσκολη τη ζωή των αγωνιζομένων. Το δίδυμο Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe του Hyundai i20 N RaIIy1 Hybrid, διαχειρίστηκαν με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και κέρδισαν άνετα τον αγώνα. Το ίδιο έκαναν και οι Esapekka Lappi και Janne Ferm που ανέβηκαν στο 2ο σκαλί του βάθρου. 

Το εξαιρετικό αποτέλεσμα 1-2 σηματοδοτεί το 11ο και το 12ο βάθρο της Hyundai Motorsport στο Rally Italia Sardegna και την έκτη συνολική νίκη. Οι Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe κέρδισαν για 5η φορά.

Ο Thierry Neuville δήλωσε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην κορυφή του βάθρου μετά από ένα τόσο απαιτητικό και απίστευτο Σαββατοκύριακο. Ήρθαμε εδώ με την πεποίθηση ότι μπορούσαμε να παλέψουμε για τη νίκη, αλλά η πρώτη μέρα ήταν πολύ δύσκολη και χάσαμε λίγο χρόνο. Το φέραμε πίσω, αλλά μετά το χάσαμε ξανά, αλλά στο τέλος καταφέραμε μια μεγάλη ανατροπή και βρεθήκαμε στην κορυφή. Ο καιρός ήταν όλο το Σαββατοκύριακο δύσκολος. Αντιμετωπίσαμε όλες τις πιθανές συνθήκες, από ζέστη έως δυνατή βροχή. Έπρεπε να διαχειριστούμε τα ελαστικά καθ’ όλη τη διάρκεια, και ήταν πολύ δύσκολο με τα μονοθέσια μας, αλλά είχαμε μεγάλη πίστη και πραγματικά απέδωσε. Έχουμε επίσης ιδιαίτερη χαρά για την πρώτη μας νίκη για την ομάδα φέτος, καθώς αποτελεί και το πρώτο 1-2 αποτέλεσμα για τον νέο Διευθυντή της Ομάδας μας. Ο Craig είναι επίσης στη μνήμη μας σήμερα. Θέλαμε τη νίκη στην Κροατία, αλλά την καταφέραμε σήμερα».

Ο Esapekka Lappi δήλωσε με τη σειρά του:

« Ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα για την ομάδα μας. Θέλαμε πολύ να πιέσουμε ως ομάδα για τη νίκη και το να πετύχουμε το αποτέλεσμα 1-2 είναι πολύ σημαντικό. Η στρατηγική μας την Παρασκευή για τα ελαστικά ήταν να προστατέψουμε τα μαλακά και το απόγευμα μπήκαμε μέσα και θυσιάσαμε τα μαλακά ελαστικά για να ασκήσουμε πίεση στον Ogier. Είχαμε κάπως επικίνδυνη στρατηγική το απόγευμα της Παρασκευής, αλλά όλα απέδωσαν».

Ο Dani Sordo που έτρεχε με συνοδηγό τον Cândido Carrera – είναι η 3η εργοστασιακή συμμετοχή  (#6 Hyundai i20 N RaIIy1 Hybrid) είχε πρόβλημα στην εξάτμιση του αυτοκινήτου τους. Το πλήρωμα μετά την SS17 Sardegna 1 αποσύρθηκε και τώρα προετοιμάζεται για το Safari Rally Kenya που θα γίνει σε τρεις εβδομάδες.

Ο κ. Cyril Abiteboul, Hyundai Motorsport Team Principal, δήλωσε: «Ήμασταν σταθερά στο βάθρο μέχρι στιγμής στη σεζόν, αλλά δεν είχαμε κερδίσει και το κάναμε με τον πιο όμορφο τρόπο. Αν και ένα τέτοιο αποτέλεσμα σε δύσκολες συνθήκες είναι πάντα μια ομαδική προσπάθεια, οι οδηγοί μας πρέπει να επαινεθούν ιδιαίτερα. Ο Esapekka ήταν απολύτως προσηλωμένος σε όλο τον αγώνα στην προσέγγισή του ασκώντας συνεχώς πίεση στον Ogier γεγονός που σίγουρα συνέβαλε στο λάθος που έκανε.

Ο Thierry είχε μια εκπληκτική SSI4, η οποία αποτελεί απόδειξη της αποφασιστικότητάς του να κερδίσει εδώ στη Σαρδηνία, καθώς η εμπιστοσύνη του στο αυτοκίνητο χτιζόταν σταδιακά. Ήταν κρίμα που ο Dani δεν μπόρεσε να τερματίσει παρά την έντονη προσπάθεια του να συνεισφέρει στη συνολική απόδοση της ομάδας. Θα ήθελα επίσης να αφιερώσω λίγο χρόνο για να αναφερθώ στον Craig. Θα είναι πάντα μέρος της ομάδας μας και της επιτυχίας μας, και αυτή η νίκη σήμερα είναι αφιερωμένη σε εκείνον.»

Το Rally Safari Kenya, ο 7oς γύρος της σεζόν 2023 συνεχίζεται στην αφρικανική ήπειρο από τις 22-25 Ιουνίου.

 

[ad_2]

Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει